رونمایی از Mavic Air 2؛ هوشمندترین پهپاد DJI

0
959

پهپاد Mavic Air 2 برند DJI دارای یک دوربین به روز شده و زمان پرواز بسیار طولانی است. سنسور بزرگتر، باتری بزرگتر و کنترلر جدید به پهپاد اصلی DJI اضافه شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، دو سال و نیم پس از معرفی اولین Mavic Air، برند DJI جانشین خود را معرفی کرد Mavic Air 2.

این پهپاد دارای سنسور تصویر بزرگتر و وای فای بوده و تا 34 دقیقه پرواز می‌کند و با یک کنترلر کاملاً جدید عرضه می‌شود.

Mavic Air 2 با قیمت 799 دلار به صورت پیش فروش در دسترس است و از 11 مه در ایالات متحده عرضه می‌شود.

DJI همچنین از این پهپاد به عنوان هوشمندترین و ایمن‌ترین هواپیمای بدون سرنشین خود نام می‌برد. این پهپاد با حالت‌های از پیش برنامه ریزی شده تشخیص صحنه در محل‌های برفی، درختان، چمن، آسمان آبی، غروب خورشید و طلوع آفتاب، همراه است. همه حالت‌های پرواز خودمختار DJI نیز به روز می‌شوند.

سنسور جدید داخل Mavic Air 2 سنسور نیم اینچی “Quad Bayer” است. این شبیه به سنسور 48 مگاپیکسلی است در تلفن‌های هوشمند است. به صورت پیش فرض، تصویر 12 مگاپیکسلی را ضبط می‌کند، اما گرفتن عکس با استفاده از وضوح کامل امکان پذیر است.

برای ضبط ویدئو، Air 2 می‌تواند فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه را ضبط کند. همچنین دارای قابلیت HDR برای عکس‌های ویدئویی (حداکثر 4K 30fps) و عکس‌های پانورامای HDR است.

همچنین این پهپاد اولین هواپیمای بدون سرنشین مجهز به AirSense است، فناوری که اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین؛ هواپیماهای اطراف را شناسایی و هشدار می‌دهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها