رونمایی اپل از نسخه بتای iOS 13.4 و خریدهای درون برنامه‎ای در WatchOS

0
1493

اپل نسخه بتای توسعه دهنده iOS 13.4 و iPadOS 13.4، قابلیت خرید جهانی مک MacOS و  خریدهای درون برنامه‌ای در WatchOS را ارائه کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از زد دی نت، اپل روز چهارشنبه، اولین نسخه‌ی بتا آزمایشی iOS 13.4 و iPadOS 13.4 را به همراه یک جفت اعلامیه برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

طبق اعلامیه WatchOS 6.2، توسعه دهندگان اکنون ابزارهایی را دارند که می‌توانند خریدهای داخل برنامه (IAP) را مستقیماً در ساعت هوشمند ارائه دهند.

در نسخه آینده، توسعه دهندگان می‌توانند بدون مجبور کردن کاربر به استفاده مجدد از آیفون خود، خریدهای درون برنامه‌ای را برای محتوای پریمیوم، کالاهای دیجیتال و اشتراک‌ها ارائه دهند.

شاید قابل توجه ترین اعلامیه روز مربوط به برنامه‌ها در iOS و MacOS باشد. با شروع ماه مارس، توسعه دهندگان می‌توانند خریدهای جهانی را در تمام برنامه‌ها و در تمام سیستم عامل‌های اپل ارائه دهند. با گسترش برنامه‌های جهانی، توسعه دهندگان می‌توانند به کاربران این امکان را بدهند که یک بار برنامه خود را بخرند و به آن در همه دستگاه‌های اپل از جمله مک دسترسی داشته باشند؛ در واقع با خرید یک بار یک اپلیکیشن در iOS، به نسخه مک آن نیز دسترسی دارید.

سیاست خرید جهانی جدید نه تنها برای برنامه‌های Mac Catalyst بلکه برای همه برنامه‌های MacOS اعمال می‌شود.

اولین نسخه بتا توسعه دهنده iOS 13.4 و Xcode 11.4 نیز در روز چهارشنبه منتشر شد.

علاوه بر گنجاندن ابزارهای لازم برای قابلیت‌های IOS در WatchOS و برنامه‌های جهانی برای MacOS، بروزرسانی شامل بازگشت پوشه اشتراک iCloud، طراحی مجدد نوار ابزار در برنامه Mail، استیکرهای Memoji و پیشرفت در زمینه‌های به اشتراک گذاری مکان با توجه به MacRumors است.

اپل ابتدا سال گذشته از پوشه iCloud در کنار iOS 13 رونمایی کرد، اما در نهایت، این ویژگی را قبل از راه‌اندازی رسمی حذف کرد.

اگر یک اکانت توسعه دهنده پرداخت شده دارید، همین حالا می‌توانید نسخه بتای توسعه دهنده iOS 13.4 را نصب کنید. در غیر این صورت، باید منتظر بمانید تا اپل اولین نسخه بتا عمومی را منتشر کند، که معمولاً یک یا دو روز بعد از انتشار نسخه اولیه است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها