رونمایی اچ‌تی‌سی از Vive Sync برای برگزاری جلسات VR

0
121

کمپانی اچ‌تی‌سی / از Vive Sync برای برگزاری جلسات واقعیت مجازی/ Virtual Reality (اختصاری VR) رونمایی کرد؛ نسخه بتا به صورت رایگان در دسترس است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، فشار کروناویروس بسیاری از صنایع را مجبور کرده برای ادامه تجارت خود از سیستم عامل‌های آنلاین مانند ویدئو کنفرانس استفاده کرده و تقاضا برای جلسات تجاری به صورت آنلاین بیشتر شود. HTC در حال معرفی یک ابزار جدید پرزنتیشن برای پلت فرم VR است. این پلتفرم Vive Sync نام دارد و به افراد این امکان را می دهد تا در یک فضای مجازی 3D پرزنتیشن یا همان ارائه را انجام دهند.

اولین جنبه پلت فرم VR که با کنفرانس ویدیویی متفاوت است، استفاده از آواتارهای شخصی است. این آواتارها کل بدن را نشان داده و با زبان بدن می‌توانند کار کنند. در به روز رسانی‌های بعدی ویژگی‌های صورت، انواع بدن و لباس نیز اضافه خواهد شد.

Vive Pro Eye قادر خواهد بود حرکت چشم را به فضای مجازی ردیابی کند. همچنین به لطف “سیستم ردیابی IK” زبان طبیعی بدن ردیابی می‌شود.

یک ساعت وجود دارد که زمان و همچنین زمان محلی سایر شرکت کنندگان در جلسه را نشان می‌دهد. این پلتفرم با Microsoft OneDrive ادغام می‌شود تا افراد بتوانند فایل‌های PDF را به اشتراک بگذارند، و فیلم‌های ارائه یا نمایش اسلایدهای PowerPoint را پخش کنند. همچنین یک قلم سه بعدی برای یادداشت کردن وجود دارد، می‌توانید عکس بگیرید و ارائه را نیز ضبط کنید.

اتاق‌های جلسات به طور هم زمان 30 نفر را در خود جای می‌دهند و Vive Sync تا پایان سال 2020 برای مشاغل رایگان خواهد بود. البته، هر شرکت کننده برای پیوستن به یک جلسه به یک دستگاه HTC Vive نیاز دارد. نسخه‌ی Open Beta اکنون در وب سایت Vive در دسترس است.

 

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها