رونمایی رسمی از ساعت هوشمند Huawei Watch Fit

0
1827

با وجود همه‌گیری کروناویروس، بازار فناوری‌های پوشیدنی در حال رشد است. هواوی یکی از بهترین شرکت‌ها در بازار فناوری‌های پوشیدنی است که رشد آن در نیمه اول سال 2020 نسبت به مدت مشابه در سال قبل 57 درصد بوده است. در این راستا این شرکت از یک ساعت هوشمند به نام Huawei Watch Fit به طور رسمی رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، این ساعت هوشمند جدید هوآوی دارای صفحه نمایش 1.64 اینچی AMOLED با شیشه خمیده 2.5D در بالای صفحه است و از رزولوشن 456 در 280 اچ دی و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 70٪ است؛ این صفحه نمایش تمام صفحه ابعادی معادل با 46 در 30 در 10.7 میلی متر دارد.

در سمت چپ، یک دکمه تک تعبیه شده که برای روشن و بیدار کردن دستگاه می‌توان از آن کمک گرفت. هوآی واچ  96 حالت تمرین به همراه دارد و تمرینات اصلی ورزشی شامل دویدن، شنا و دوچرخه سواری را در خود جای داده است.

سنسورها و ویژگی‌های پیشرفته برای حفظ سلامت کاربران

علاوه بر این، این دستگاه حسگر داخلی GPS را نیز در خود جای داده است و برای محفاظت از آب دارای گواهی 5ATM و الگوریتم پیشرفته ضربان قلب هوشمند است. این فناوری پوشیدنی همچنین شامل یک سنسور IMU شش محوره، سنسور ضربان قلب نوری، سنسور خازنی و حسگر نور محیط است.

کاربران می‌توانند داده‌های تناسب اندام را از طریق برنامه سلامتی هوآوی پیگیری کنند. از دیگر ویژگی‌های هوشمند این ساعت نظارت بر ضربان قلب به صورت 24 ساعته، تشخیص اشباع اکسیژن خون و ردیاب چرخه قاعدگی زنان اشاره کرد. در این ساعت از ویژگی TruRelax برای ردیابی استرس نیز استفاده شده است.

این ساعت همچنین می‌تواند ویژگی‌های هوشمند تلفن شما مانند کنترل پخش موسیقی و موارد دیگر را کنترل کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها