رونمایی سونی از تلویزیون‌های4K و 8K با پشتیبانی از پلی استیشن 5

0
983

غول ژاپنی، سونی، بازار نسبتاً خوبی دارد. ممکن است گوشی‌های هوشمند برتری را تولید نکند اما در سایر زمینه‌ها عملکرد مقبولی داشته است. طی چند ماه، این شرکت به طور رسمی کنسول‌های بازی پلی استیشن 5 را عرضه خواهد کرد. این کمپانی در حال حاضر، در حال ساخت دستگاه‌هایی است که از این کنسول پشتیبانی می‌کنند. ساعاتی پیش، سونی تلویزیون جدید خود را با نام Ready for PlayStation5 با پشتیبانی از پلی استیشن 5 معرفی کرد.

تلویزیون سونی برای پلی استیشن 5

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، سونی اظهار داشت که اولین مدل‌های تلویزیون سونی با پشتیبانی از PLAYSTATION 5 مدل‌های X9000H / X9088H / X9100H با وضوح 4K HDR و 8K HDR TV Z8H با عملکرد فوق العاده هستند. X9000H / X9088H / X9100H می‌تواند صفحه نمایش بازی با وضوح 4K را با نرخ فریم 120 فریم در ثانیه نمایش دهد، در حالی که تأخیر ورودی به اندازه 7.2 میلی ثانیه است. با این حال، مدل Z8H می‌تواند تصاویر با وضوح 8K را به نمایش بگذارد، همچنین می‌تواند صفحه نمایش بازی با رزولوشن 4K را با سرعت فریم 120 فریم در ثانیه نمایش دهد. هر دو سری تلویزیون می‌توانند تجربه بازی عالی برای کنسول بازی نسل بعدی PS5 ارائه دهند.

همچنین، مدل تلویزیون ” Ready for PlayStation5″ عملکرد BRAVIA Game Mode را در خود جای داده است. این ویژگی بطور خودکار تجربه بازی با تأخیر کم و روان در PS5 را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. به لطف این عملکرد، کنترلر بی سیم DualSense PS5 می‌تواند همزمان تلویزیون و PS5 را روشن کند.

تلویزیون ” Ready for PlayStation5″ سونی با بهترین پردازنده‌های X1 همراه است که باعث شده تا تصاویر، رنگ و کنتراست بالایی به وجود آید. این تلویزیون علاوه بر موارد فوق صدای قدرتمندی نیز دارد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها