رونمایی هیوندای از خودروی الکتریکی لاکچری که به جای فرمان جوی استیک دارد

0
850

هیوندای پرافسی (Prophecy) خودروی برقی جدید کمپانی هیوندای، فرمان ندارد و به جای آن از جوی استیک بهره می‌برد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از dailymail، هیوندای از یک خودروی مفهومی جدید به اسم هیوندای پرافسی (Prophecy) رونمایی کرده است که بدنه‌ی آن با الهام از زیباشناسی “سنگ آب دیده” طراحی شده و به جای فرمان از جوی استیک‌های بهره می‌برد.

این اتومبیل فرمان ندارد اما در عوض از مجموعه‌ای از جوی استیک‌ها و دکمه‌های کنترلی برای رانندگی بهره می‌برد و این نقطه‌ی جذاب این خودرو است.

این سازنده خودرو کره‌ای پس از کنسل شدن نمایشگاه اتومبیل ژنو به دلیل کروناویروس، خودروی تمام الکتریکی لوکس خود را به صورت آنلاین رونمایی کرده است. طبق ادعای هیوندای این خودرو از زبان طراحی فوق آیرودینامیکی بهره می‌برد که باعث تمایز بین فلز و شیشه می‌شود.

در داخل اتومبیل طرح رنگی “الهام گرفته از طبیعت” وجود دارد که هیوندای ادعا می‌کند  به راننده “آزادی بصری” بیشتری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این در این خودرو از مواد سازگار با محیط زیست استفاده شده که با نورپردازی و رنگ زیبا حس خوبی را به مسافر و راننده القا می‌کند.

این شرکت می‌گوید: نکته اصلی فروش این خودروی الکترونیکی EV این است که تلاش می‌کند ارتباط عاطفی بیشتری بین انسان و خودرو برقرار کند.

هیوندای به MailOnline تأیید کرد که این یک مدل پیش نمایش است؛ در حالی که هیچ قیمت، تاریخ انتشار یا بازاری برای آن مشخص نشده است؛ اما مدت زمان انتشار این خودرو را تا دو سال آینده تخمین می‌زنند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها