رونمایی پیش از موعد Surface Duo مایکروسافت اگر کروناویروس بگذارد

0
390
رونمایی زودتر از موعد گوشی Surface Duo اگر کروناویروس بگذارد

Surface Duo مایکروسافت ممکن است خیلی زودتر از انتظار عرضه شود؛ اگر کروناویروس در شرایط رونمایی و عرضه آن مشکل ایجاد نکند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena؛ اکتبر گذشته، مایکروسافت اطلاعات مختصری از گوشی Surface Duo  با صفحه نمایش دوگانه ارائه داد و قرار بود این گوشی در طی رویداد Surface در اکتبر به طور رسمی رونمایی شود و در طول فصل تعطیلات سال 2020 به بازار بیاید. اما ممکن است راه اندازی خیلی زودتر از انتظار باشد.

منابع موثق خبر از اتمام ساخت نرم افزار و سخت افزار این پروژه داده و گفته شده مایکروسافت آماده رونمایی از این دستگاه است. تیم  Windows Central هم ادعا کرده که ممکن است زودتر از انتظار با Surface Duo رو به رو شویم.

مطابق آخرین گزارش، مایکروسافت امیدوار است که تمام تنظیمات سیستم عامل را در اوایل آوریل به پایان برساند. بنابراین ممکن است این دستگاه به صورت محدود در تابستان آینده برای توسعه دهندگان و علاقه مندان عرضه شده و در بهار به همراه Surface Go 2 و Surface Book 3 عرضه شود.

این دستگاه از یک نمایشگر 5.6 اینچی با رزولوشن 1800 در 1350 استفاده می‌کند. هنگامی که نمایشگرها به صورت جانبی باز می‌شوند، صفحه نمایش 8.3 اینچی می‌شود.

مدل پایه Surface Duo از 6 گیگابایت رم همراه با 64 گیگابایت حافظه استفاده می‌کند. در حالی که پیکربندی‌های دیگری نیز وجود خواهد داشت، Duo یک مدل 5G نیز دارد که حداقل در سال جاری ارائه نخواهد شد.

Duo با استفاده از پلتفرم موبایل Snapdragon 855 تولید می‌شود. این انتخاب می‌تواند قیمت آن را پایین بیاورد.

اگر چه ممکن است Surface Duo زودتر از انتظار ارائه شود؛ اما همه چیز به شرایط جهانی و کروناویروس بستگی دارد. مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که این بیماری تاثیری در تجارت کامپیوتری این کمپانی خواهد داشت و مطمئناً می‌تواند Surface Duo را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

به یاد داشته باشید، Surface Duo یک گوشی قابل تاشو مانند گلکسی فولد، زد فلیپ، هوآوی میت ایکس و موتورولا ریزر نیست. همه این گوشی‌ها متکی به صفحه نمایش قابل تاشو هستند اما Duo از دو نمایشگر جداگانه استفاده می‌کند که هنگام باز کردن کنار هم، یک مرز عمودی بین آنها وجود دارد. طبق گفته‌های این گوشی از یک لولا ثبت شده نیز استفاده شده است که دارای حرکت 360 درجه است و بسته به این اطلاعات می‌تواند رابط کاربری UI را تغییر دهد.

Duo همچنین از Surface Pen بهره می‌برد و این اولین دستگاه مایکروسافت است که از اندروید استفاده می‌کند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها