رونمایی کوالکوم از چیپست اسنپ دراگون +SD865

0
184

کوالکام به تازگی از چیپست جدید SNAPDRAGON 865 پلاس رونمایی کرده است. همانطور که از نام این محصول پیداست، نوع Plus نسبت به مدل اصلی، ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌های بیشتری خواهد داشت.

به گزارش کالاسود ا و به نقل از GizChina، چیپست جدید +SD865  مجهز به 5جی اولین پردازنده‌ی کولکوم با سرعت کلاک بیش از 3GHz است. در حقیقت، این چیپست می‌تواند  سرعت کلاک هسته پردازنده اصلی را تا حداکثر 3.1 گیگاهرتز ارتقا دهد. برای یادآوری، این عدد در چیپست اصلی 2.84 گیگاهرتز است. این بدان معنی است که این پردازنده باعث افزایش 10 درصدی عملکرد CPU و GPU خواهد شد.

مشخصات پلاس Qualcomm Snapdragon 865

به غیر از افزایش سرعت کلاک، تراشه Snapdragon 865+ دارای پیشرفت‌های دیگری نیز است. این چیپست اکنون 10٪ عملکرد بهتری برای اجرای بازی‌ها را دارد. با این کار به چیپست امکان استفاده از نرخ تازه سازی بالاتر 144 هرتز را می‌دهد. با چیپست جدید، کوالکام نیز تغییراتی در سخت افزار ایجاد کرده است. نکته مهم حرکت به سمت FastConnect 6900 است که به چیپست امکان پشتیبانی از WiFi 6E را می‌دهد.

با رونمایی از اسنپدراگون 865+، اکنون دو گوشی گیمینگ Lenovo Legion و Asus ROG Phone 3 از آن بهره خواهند برد. رونمایی رسمی از ROG Phone 3 در تاریخ 22 جولای انجام می‌شود. طبق اخبار گوشی‌های پرچمدار بیشتری با چیپست SD865 + وارد بازار خواهند شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها