روی چوب مجازی اسکی کنید

0
312
روی چوب مجازی اسکی کنید|کالاسودا

روی چوب مجازی اسکی کنید|کالاسوداکالاسودا – تیم ملی اسکی آمریکا با استفاده از واقعیت مجازی برای المپیک زمستانی آماده میشود.

المپیک زمستانی 2018 نزدیک است. تیم ملی اسکی و اسنوبورد آمریکا از تکنولوژی واقعیت مجازی به جای آموزش در دامنه ها و سطوح شیبدار در بازه نزدیک به المپیک استفاده میکند تا خود را آماده این رقابت کند.

پس از گذشت دو سال تیم ملی اسکی و اسنوبورد آمریکا با یک استارتاپ آموزشی واقعیت مجازی به نام Strivr که مقر آن در کالیفرنیاست همکاری میکند. این تکنولوژی با دوره های تکراری که فراهم میکند میتواند مهارت ورزشکار و دقت او را بالا ببرد. اسکی بازان و ورزشکاران رشته اسنوبورد تنها یک بار فرصت تمرین و کسب تجربه قبل از شروع مسابقه را دارند، اما با این ابزار میتوانند بارها تمرین کنند.

اسکی بازان آمریکا قادرند ویدئوهای 360 درجه از مسیر برگزاری مسابقه ببینند و با پلتفرم واقعیت مجازی در ان بارها و بارها تمرین کنند، حتی هنگامی که در منزل هستند.

مدیر تیم ملی اسکی آمریکا که در حال حاضر با تیم ملی در کمپ اروپاست تا پیش از المپیک در فینال جام جهانی این رشته شرکت کند میگوید: استفاده از این تکنولوژی اکنون در میان ورزشکاران به امری مرسوم تبدیل شده است. تیم اسکی آلپاین را با این وسیله تنها بگذارید تا ساعتها تمرین کرده و خود را آماده رقابت کنند. او نتایج استفاده از این پلتفرم را مثبت میداند.

دیگر رشته های ورزشی همانند فوتبال آمریکایی، هاکی رو یخ و بسکتبال نیز از این تکنولوژی برای بهبود زمان واکنش ورزشکاران در تمرین استفاده میکنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها