رکوردشکنی اپلیکیشن ها در میزان دانلود و درآمدزایی در سال 2018

0
405
رکوردشکنی اپلیکیشن ها در میزان دانلود و درآمدزایی در سال 2018

به تازگی یک خبر در مورد اپلیکیشن ها در پایان سال 2018 منتشر شده که نشان می دهد این اپلیکیشن ها امسال رکوردشکنی جالبی داشته اند.

گزارشی در مورد رکوردشکنی اپلیکیشن ها

بر اساس گزارش هایی توسط شرکت داده پرداز Annie منتشر شده نشان می دهد ، میزان دانلود اپلیکیشن ها در سال 2018 به 113 میلیارد بار رسیده است. این رشد 10 درصدی نسبت به سال گذشته بوده است. هزینه های صورت گرفته در این اپلیکیشن ها نیز بالای 76 میلیارد دلار بوده است. این میزان رشد نسبت به سال گذشته 20 درصد تخمین زده شده است. این اعداد و ارقام برای هر دو بازار اپ استور و گوگل پلی بوده است. بخش گیم بیشتری درآمدزایی را از در بین کاربران داشته است و این موضوع اصلا جای تعجب هم ندارد. این شرکت داده پرداز برای سال 2019 هم پیشبینی کرده است که میزان دانلود برنامه به عدد عجیب و غریب 122 میلیارد بار برسد.

بهترین برنامه از نظر میزان دانلود

برای امسال میان استفاده کاربران از اپلیکیشن ها روی گوشی حدودا 3 ساعت در روز بوده است که این موضوع نسبت به سال گذشته 10 درصد و نسبت به سال 2016 ، 20 درصد افزایش یافته است. برنامه های غیر بازی هم امسال رشد خوبی داشته اند و اپلیکیشن فیسبوک مسنجر در رده اول این رده بندی قرار دارد. اپلکیشن دوم در این زمینه فیسبوک بوده و رده سوم هم متعلق به واتس آپ است. در بخش گیم هم رده اول بازی ها متعلق به بازی Helix Jump ، رده دوم برای Subway Surfers و رده سوم متعلق به بازی PUBG است.گزارشی در مورد رکوردشکنی اپلیکیشن ها

رده بندی اپلکیشن ها از نظر میزان درآمدزایی

اپلیکیشن های امسال از نظر درآمد در بازار اپل استور و گوگل پلی بهترین بودند عبارتند از : نتفلیکس ، Tinder ، IQIYI و Pandora Music. بازی هایی که از نظر درآمدزایی بهترین عملکرد را داشتند به صورت زیر هستند:

– Fate/Grand Order

– Honour of Kings

– Monster Strike

– Candy Crush Saga

– Lineage M

برای آنهایی که فکر می کنند که بازی Pokemon GO در چه رتبه ای قرار دارند باید بگوییم که این بازی در رتبه هفتم قرار دارد.

در بخش زیر شما می توانید لیست این برنامه ها را از نظر میزان دانلود و فروش مشاهده کنید که قطعا می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد.

نظر شما در مورد این گزارش و رکوردشکنی اپلیکیشن ها چیست؟

شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.رکوردشکنی اپلیکیشن ها در میزان دانلود و درآمدزایی

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها