چطور روی گوشی اندرویدی خود آهنگ بریزیم؟

0
2908
چطور روی گوشی اندرویدی خود آهنگ بریزم؟

بیشتر ما دوست داریم که در هنگام مسافرت، سرکار و حتی پیاده روی موسیقی گوش دهیم و آن را همراه خود در گوشی مان داشته باشیم. سرویس های پخش آنلاین مانند اسپاتیفای عالی اند اما برای استفاده از آنها همراه نیاز به اینترنت دارید. بنابراین بهتر است که از قبل آهنگ ها را دانلود کرده و داخل گوشی خود بریزید. اما چطور می توان در گوشی آهنگ ریخت؟

انتقال فایل از طریق کابل USB

ساده ترین روش برای انتقال موسیقی به دستگاه اندرویدی شما، اتصال گوشی به کامپیوتر با کابل USB است. بعد از اینکه فایلها روی گوشی شما ریخته شدند می توانید مجموعه خود را با استفاده از یک برنامه موسیقی مانند Phonograph مدیریت کنید. برای این کار:

ابتدا دستگاه خود را به رایانه شخصی خود متصل کرده و منتظر بمانید تا پنجره ای تحت نام device and drives در File Explorer ظاهر شود.کاربران macOS باید از Android File Transfer استفاده کنند. آن را بر روی Mac خود بارگیری و نصب کنید و سپس گوشی خود را وصل کنید. می توانید محتوای دستگاه اندروید خود را مرور کرده و فایل های موسیقی خود را مستقیماً در آن کپی کنید.

گوشی اندرویدی گاهی اوقات به حالت شارژ می روند که این کار از دسترسی شما به سیستم فایل دستگاه Android از طریق USB جلوگیری می کند. اگر رایانه شخصی شما دستگاه اندرویدی را شناسایی نکرده است ، بررسی کنید که آیا تنظیمات USB صحیح است یا خیر.

دستگاه شما ممکن است از شما بخواهد که هنگام اتصال آنچه می خواهید با اتصال USB خود انجام دهید را انتخاب کنید تا اینکه به طور خودکار گزینه هایی مانند “transfer files” را انتخاب کند. ممکن است این روند در دستگاه شما کمی متفاوت باشد. اما اگر این مورد هم اتفاق بیفتد، این گزینه را انتخاب کنید. پس از اتصال به رایانه شخصی  می توانید شروع به جابجایی فایل ها کنید. اکنون پوشه موسیقی خود را باز کنید و در آنجا که می خواهید مجموعه موسیقی خود را ذخیره کنید، آیتم ها را به دستگاه اندرویدی خود بکشید. این روند بسته به تعداد فایل هایی که تصمیم به انتقال دارید می تواند مدتی طول بکشد.

انتقال فایل از طریق کابل USB

انتقال با استفاده از درایو فلش

همچنین می توانید از یک درایو فلش USB برای انتقال فایل های موسیقی از رایانه شخصی به دستگاه خود اقدام کنید. می توانید از یک درایو فلش USB-C استفاده کنید (اگر دستگاه Android شما از USB-C استفاده می کند) یا از یک آداپتور USB-C OTG (On The Go) استفاده کنید تا بتوانید یک درایو فلش USB استاندارد را به گوشی خود وصل کنید.

فایل منیجر داخلی شما در دستگاه اندرویدی ممکن است متفاوت باشد ، اما وقتی حافظه USB خود را وصل می کنید ، این روند نوتیفیکیشنی برای مشاهده فایل ها به شما ارائه می دهد. اگر اینطور نیست، برنامه مدیریت فایل دستگاه خود را پیدا کنید (یا یک برنامه مانند  Asus File Manager را دانلود کنید) و درایو USB خود را پیدا کنید.

بیشتر برنامه های مدیریت فایل از انتقال مستقیم فایل های شما یا کپی کردن آنها برای رها کردن فایل های اصلی پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال ، در برنامه Samsung My Files ، می توانید یک پرونده یا پوشه واقع در حافظه USB اتچ شده خود را انتخاب کرده و “Move” یا “Copy” را در پایین انتخاب کنید.

فایل های موسیقی خود را (یا پوشه حاوی فایل های خود) انتخاب کنید و آنها را از حافظه USB خود به حافظه داخلی یا کارت SD موبایل خود منتقل کنید و سپس فایل ها را با move یا paste کردن به حافظه دستگاه خود انتقال دهید.

سپس فایل های موسیقی شما در دستگاه شما ذخیره می شوند و برای دسترسی به برنامه موسیقی مورد نظر شما آماده هستند.

انتقال با استفاده از درایو فلش

بارگذاری در Google Drive

گوگل درایو با داشتن 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان، ساده ترین روش را برای شما فراهم می کند تا مجموعه موسیقی خود را در همه دستگاه های خود از جمله Android و PC همگام سازی کنید. برنامه گوگل درایو برای دستگاه اندرویدی به شما امکان نمی دهد کل پوشه ها را مستقیماً در دستگاه اندروید خود بارگیری کنید. مگر اینکه بخواهید پرونده های خود را یک به یک یا پوشه به پوشه بارگیری کنید ، ساده ترین روش استفاده از CloudBeats است.

بارگذاری در Google Drive

همچنین استفاده از یک برنامه موسیقی شخص ثالث به شما امکان می دهد تا فایل های موسیقی خود را مستقیماً از ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی ابری، از جمله Google Drive و Dropbox به دستگاه خود بارگیری کنید. به جای آن می توانید از گزینه های دیگری مانند CloudPlayer نیز استفاده کنید.

جمله Google Drive و Dropbox به دستگاه خود بارگیری کنید

با آپلود موسیقی در گوگل درایو در وب شروع کنید. در گوشه بالا سمت چپ “New” را کلیک کنید و “file Upload” را بارگذاری کنید تا پرونده ها به صورت جداگانه یا “Folder Upload” بارگذاری شوند تا مجموعه موسیقی خود را با یک حرکت روی گوشی بریزید.

اگر ترجیح می دهید، می توانید از Google Backup و Sync برای همگام سازی فایل ها از رایانه شخصی خود استفاده کنید. برنامه installer را نصب کنید. پس از اتمام نصب ، برنامه را بارگیری کنید، آن را باز کنید و سپس بر روی “start” کلیک کنید. از شما خواسته می شود وارد حساب Google خود شوید.

پس از ورود به سیستم ، پوشه های موسیقی را که می خواهید در Google Drive همگام سازی انتخاب کنید با کلیک بر روی “choose Folder ” و سپس بر روی “Next” کلیک کنید. در مرحله بعد، تأیید کنید که می خواهید Google Drive را با رایانه شخصی خود همگام سازی کرده و روی “Start” کلیک کنید. فایل های گوگل درایو موجود شما در رایانه شخصی شما شروع به بارگیری می شود، در حالی که مجموعه موسیقی شما بارگذاری در Google Drive شروع می شود.

وشه های موسیقی را که می خواهید در Google Drive همگام سازی انتخاب کنید

پس از نصب پرونده های خود ، CloudBeats را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ، آن را باز کنید و سمت چپ را روی “files” بکشید.

روی “Add Cloud” کلیک کنید و Google Drive را انتخاب کنید. از شما سؤال خواهد شد که آیا می خواهید CloudBeats به حساب Google شما دسترسی داشته باشد – “Allow” را انتخاب کنید. سپس پرونده ها و پوشه های Google Drive خود را در CloudBeats مشاهده خواهید کرد. پوشه حاوی مجموعه موسیقی خود را پیدا کنید ، دکمه منو (سه نقطه عمودی) را بزنید و روی “download” کلیک کنید.

فایل ها با دستگاه شما همگام می شوند. می توانید مجموعه موسیقی خود را در CloudBeats پخش کنید یا در صورت تمایل ، پس از بارگیری پرونده ها ، می توانید آنها را از طریق Google Play Music یا برنامه موسیقی دیگر در گوشی تان  پخش کنید.

مجموعه موسیقی خود را در CloudBeats پخش کنید

بارگذاری در Dropbox

اگر ترجیح می دهید تا حد ممکن از اکوسیستم Google خودداری کنید ، اما ایده یک راه حل ابری برای مجموعه موسیقی خود را دوست دارید ، می توانید به جای آن از خدماتی مانند Dropbox استفاده کنید.

Dropbox با 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت رایگان برای صدها آهنگ کافی است. بارگیری کل پوشه ها با استفاده از Dropbox به اشتراک Dropbox Plus نیاز دارد ، بنابراین مانند Google Drive ، توصیه می کنیم از Dropbox با برنامه ای مانند CloudBeats استفاده کنید ، مگر اینکه شما آماده پرداخت هزینه عضویت باشید. آپلود فایل در Dropbox آسان است. به وب سایت Dropbox بروید و مراحلی مانند گوگل درایو را طی کنید.

بارگذاری در Dropbox

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها