ریزش عجیب و غریب فالوئر های Katy Perry در توییتر

0
910

کالاسودا_بعد اخباری که سازمان اطلاعاتی آمریکا در مورد دخالت سایبری روسیه در انتخابات آمریکا منتشر شد ، توییتر تصمیم گرفت در زمینه حفاظت اطلاعات و اکانت های جعلی کارهای اساسی انجام دهد. اکانتی که بعد از چندین ماه عدم فعالیت دوباره شروع به فعالیت کند از نظر توییتر جز اکانت های مشکوک محاسبه می شود. هفته گذشته این ریزش کاربران کاهش یافت زیرا نیاز به تحقیقات و بررسی بیشتر بود.

ستاره موسیقی پاپ آمریکایی Katy Perry به تازگی اعلام کرده است که میزان فالوئر توییتر او حدود ۲.۵ میلیون کاهش یافته است. این خواننده بیشترین فالوئر رو در شبکه اجتماعی توییتر در اختیار دارد و تعداد فالوئر های او حدود ۱۰۷ میلیون می باشد و این کاهش فالوئر باعث نگرانی و اعتراض او شده است.

این موضوع گریبان گیر رئیس جمهور آمریکا نیز شده است و او حدود ۳۰۰۰۰۰ هزار نفر از فالوئرهای خود رو از دست داد. البته میزان فالوئرهای ترامپ عدد ۵۳.۱ میلیون رو نشان می دهد و این نشان از ریزش کم فالوئرهای او بوده است.خیلی از افراد مشهور دیگر در این شبکه اجتماعی مانند Elon Musk نیز حدود ۷۱۰۰۰ هزار نفر از فالوئرهای خود رو از دست داده است.

اگر بخواهیم کُلی راجع به این موضوع صحبت کنیم بیشترین تعداد ریزش کاربر سهم اکانت رسمی توییتر بوده که حدود ۱۲.۴% از تمام فالوئرهای خود رو در طول یک روز از دست داد. البته هنوز که هنوزه این اکانت ۵۵ میلیون کاربر در اختیار دارد. کمپانی توییتر اعلام کرده است که به طور میانگین هر کاربر حدود ۴ فالوئر خود رو از دست داده است.

شرکت توییتر هم در بیانیه ای به این موضوع اشاره کرد که این کار بنا به سیاست حفاظت اطلاعات کاربران و جلوگیری از شکل گیری هر اکانت جعلی می باشد. زیرا این اکانت در چند وقت اخیر توانسته اند ضربه های جبران ناپذیری رو به شبکه های اجتماعی و حتی سیاست وارد کنند. این سخت گیری در اکانت ها باعث حذف میلیون ها اکانت جعلی گردید و خیلی از اخبار جعلی و بی اساس نیز دیگر در این شبکه های اجتماعی منتشر نگردید. احتمالاً این موضوع در چند وقت آینده ادامه خواهد داشت تا این مشکلات به صورت اساسی و پایه ای برطرف گردد.

این تحرکات در خیلی از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، YouTube، اینستاگرام نیز دیده شده است و آنها نیز قدم های بزرگی در این زمینه برداشته اند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما عزیزان می توانید نظرات خود رو در مورد این خبر با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها