آموزش ریکاوری فایل های فشرده Zip به روشی ساده

0
2120
آموزش ریکاوری فایل های فشرده Zip به روشی ساده

فایل های فشرده Zip یا زیپ یک راه عالی برای جمع کردن گروه های فایل های مرتبط در هنگام کاهش فضای ذخیره سازی است. اما اگر آن فایل ZIP آسیب دید یا خراب شده به یک باره در می یابید که نمی توانید به فایل های خود دسترسی پیدا کنید.در چنین مواردی می توانید از ابزارهای ریکاوری فایل ها استفاده کنید.

اگر شما با فایل های روی هارد دیسک سر و کار دارید یا در نوع دیگری از رسانه انها را ذخیره نکرده اید ، این می تواند یک مشکل بزرگ باشد. خوشبختانه ، به لطف Recovery ToolBox برای ZIP ، یک فایل ZIP آسیب دیده به معنای حذف فایل  های شما نیست.

الزامات سیستم

خبر دیگر خوب این است که برای استفاده از این نرم افزار برای بازیابی اطلاعات خود ، نیازی به یک رایانه دیگر ندارید. سایت برنامه Recovery Toolbox for ZIP هیچ سخت افزاری برای اجرای نرم افزار را ذکر نمی کند. تا زمانی که کامپیوتر شما یکی از نسخه های سیستم عامل مورد نیاز را پشتیبانی کند ، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. هر نسخه مدرن ویندوز می تواند  برنامه ذکر شده در بالا را اجرا کند. برای نسخه های خانگی، این بدان معنی است که ویندوز 98 ، Me ، 2000 ، XP ، Vista ، 7 ، 8 ، 8.1 و ویندوز 10 برای نسخه های سرور از ویندوز سرور 2003 ، 2008 ، 2012 ، 2016 و بالاتر پشتیبانی می شوند.

الزامات سیستم

امکانات

این برنامه می تواند هر دو فایل استاندارد ZIP و همچنین بایگانی WinZip را بازیابی کند. اگر به بازیابی فایل های RAR احتیاج دارید ، جعبه ابزار بازیابی ابزار متفاوتی برای این منظور در دسترس دارد.

این نرم افزار از چندین الگوریتم بازیابی متفاوت استفاده می کند که همگی با هدف به حداقل رساندن از دست دادن داده های احتمالی انجام می شوند. علاوه بر بررسی اطلاعات قابل بازیابی، می تواند صحت این داده ها را بررسی کند. پس از اتمام برنامه تجزیه و تحلیل آن ، گزارشی از اطلاعات دریافت شده برای بازیابی دریافت خواهید کرد.

این نرم افزار می تواند آرشیوهای ZIP بالاتر از 4 گیگابایت را ترمیم کند، که برای بایگانی های بزرگ عکس یا فیلم خوب است. همچنین می تواند با فایل هایی با خطاهای CRC کار کند. برنامه جعبه ابزار بازیابی برای ZIP حتی می تواند فایل ها را از طریق LAN یا فایلهای محافظت شده با رمز عبور بازیابی کند ، اگرچه در حالت دوم باید رمزعبور را بدانید.

امکانات

نحوه استفاده از برنامه Recovery toolbox for Zip

ابتدا برنامه را راه اندازی می کنید ، و تمام مراحل لازم ان را طبق موارد مطرح شده طی کنید. این باعث می شود استفاده از آن نسبتاً آسان باشد. ابتدا برنامه را راه اندازی کنید و فایل ZIP را با پرونده هایی که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید. سپس به Next ضربه بزنید و نرم افزار شروع به اسکن فایل ها می کند تا ببیند چه داده ای می تواند بازیابی شود. چه مدت طول می کشد که بستگی به این دارد که پرونده در چه اندازه است و سرعت کامپیوتر شما چقدر است.

پس از اتمام تجزیه و تحلیل ، نمایی از داده های نرم افزاری که قادر به بازیابی فایل ها بوده اند را مشاهده خواهید کرد. شما یک سلسله مراتب پوشه ای به سبک درختی را در سمت چپ و یک نگاه دقیق تر به داده ها در سمت راست مشاهده می کنید. در اینجا همچنین می توانید پرونده های دقیقی را که می خواهید بازیابی کنید ، انتخاب کنید با فرض اینکه نیازی به بازیابی تک تک فایل ها ندارید.

نحوه استفاده از برنامه Recovery toolbox for Zip

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها