بازگشت پر قدرت «زد تی ای» به بازار موبایل

0
825

کالاسودا_شرکت «زد تی ای» قصد  دارد بازگشتی باشکوه به بازار موبایل داشته باشد، بازگشتی که از رویداد جهانی IFA 2018 آغاز می شود. بحران «زد تی ای» از چه زمانی آغاز شد؟

بحران شرکت زد تی ای از زمانی آغاز شد که ایالات متحده این شرکت را متهم به جاسوسی و فروش دستگاه هایش به کشورهایی کرد که تحریم بودند. کشورهایی مثل ایران و کره شمالی جزو این دور زدن تحریم ها بودند.

توقف فروش تلفن و محصولات این برند چینی در آمریکا باعث شد از تحریم ها به شدت متضرر شود والبته برای حل این ماجرا نیز تلاش هایی گسترده ترتیب دهد. در حال حاضر زد تی ای  می تواند دوباره در ایالات متحده کار کند اما برای این فعالیت مجدد  نیاز به عبور کردن از هفت خان رستم دارد.

همکاری مجدد غول فناوری با ایالات متحده

بر اساس نظر کارشناسان، حداقل چندین ماه طول می کشد تا زد تی ای و ایالات متحده به توافقی همه جانبه دست پیدا کنند.با این وجود زد تی ای از وقفه پیش آمده نهایت استفاده را کرده و روز گذشته اعلام کرده که حضوری پرشور در IFA خواهد داشت.

بر اساس تصاویر موجود، شرکت زد تی ای قصد دارد از  Axon 9 رونمایی کند. با این وجود هنوز در مورد جزئیات این طرح صحبتی مطرح نشده است.

تلاش برای بازگشت مجدد به بازار فناوری

شرکت زد تی ای برای  بازسازی تصویر مخدوش شده شرکت خود  تلاش بسیاری کرده است. یکی از اقدامات قابل توجه این شرکت را می توان تلاش برای شفاف سازی  فعالیت ها و کاهش تنش ها با ایالات متحده دانست.

اما به نظر می رسد همه چیز پس از پوشش خبری مطبوعات مشخص می شود، چرا که رسانه ها آنچه که در برلین نمایش داده می شود  با شفافیت کامل پوشش می دهند.

یک نمونه مناسب از بازگشت به بازار فناوری شرکت سامسونگ است. این پس از اینکه گوشی هایش به طور گسترده ای انفجاری  از کار در آمدند یک بازگشت عالی به بازار فناوری داشت.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید