زلزله در یوبی سافت با استعفای 5 مدیر ارشد به دلیل رسوایی جنسی

0
530

«سرژ هسکوئت» مدیر خلاقیت یوبی سافت Ubisoft، کسی که پشت گیم‌های بزرگی مانند Assassin`s Creed و Far Cry بوده، به دلیل رسوایی جنسی در کمپانی فی الفور استعفا کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از دیلی میل، بدین ترتیب 5 مدیر ارشد پس از تحقیقات داخلی درباره ادعای آزار و اذیت جنسی و سایر سوء رفتارها استعفا داده و دو تن دیگر نیز در کمپانی بزرگ فرانسوی از کار معلق شدند.

ماه گذشته به دنبال انتشار آنلاین اخباری درباره محیط کار «سمی» و رفتارهای مشکوک به سوء رفتار جنسی، بازرسی داخلی در کمپانی آغاز شد و امروز با وقوع زلزله بزرگ، آنچه مطرح شده بود را به واقعیت پیوند زد.

مدیر استودیوی یوبی سافت در کانادا، یانیس مالات نیز با شنیدن خبر بلافاصله اعلام کرد فعالیت در این کمپانی غیر ممکن بوده و لذا آنجا را ترک می‌کند.

همچنین«Cecile Cornet» رئیس جهانی منابع انسانی کمپانی نیز اعلام کرد برای حفظ وحدت کمپانی سمت خود را ترک می‌کند.

«Yves Guillemo» مدیر اجرایی و از موسسین یوبی سافت نیز گفت: یوبی سافت در تضمین ایجاد محیط کاری امن برای کارمندان خود کوتاهی کرده است.

وی تاکید کرد آنچه رخ داده قابل گذیرش نیست و در تضاد مستقیم با ارزش‌هایی است که من هرگز با آنها مصالحه نخواهم کرد.

وی افزود متعهد به اجرای تغییرات عمیق در سراسر کمپانی برای بهبود و تقویت فرهنگ محل کار است.

هسکوئت در سال 1987 یک سال پس از آنکه Guillemot همراه با 4 برادر خود یوبی سافت را تاسیس کرد، به کمپانی پیوست و همیشه به عنوان رهبری خلاق مطرح بوده و گیم‌های بسیار مشهوری را به دنیای بازی وارد کرد.

در گزارشی که اخیرا در روزنامه لیبراسیون فرانسه چاپ شد، چهره هسکوئت به صورت «سمی» ترسیم شده بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها