زمان رونمایی از پیکسل ۳ لو رفت

0
390

کالاسودا_عاشقان اندروید منتظر خبرهای تازه در مورد پیکسل ۳ هستند و اینطور که به نظر می رسد زمان عرضه این تلفن همراه به بازار منتشر شده است.
• خبری که کاربران یوتوب منتشر کردند و احتمالا زمان رونمایی از پیکسل ۳ لو رفته است.
• خبرگزاری های مختلف از ۴ اکتبر به عنوان روز رسمی رونمایی از این تلفن همراه نام برده اند.
• اگر این موضوع درست باشد این سومین سال متوالی است که از تلفن های همراه پیکسل در تاریخ ۴ اکتبر رو نمایی می شود.
خبری که به تازگی در صدر تمام خبرگزاری قرار گرفته است زمان رونمایی از تلفن همراه پیکسل ۳ در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۸ می باشد.
یکی از شرکت های وابسبته به گوگل به نام Famebit دارای برنامه ای است که تولیدکنندگان محتوا را به شرکت های مختلف متصل می کند.یعنی اگر یک برند بخواهد کاری را با در برنامه یوتوب اجرایی کنند از طریق این برنامه می توانند با گوگل ارتباط برقرار کنند.
در خبری که در این برنامه منتشر شد محتوایی وجود داشت که می گفت که گوگل به دنبال یک سری تولید کننده ی محتوای کانادایی برای پیکسل ۳ در تاریخ ۴ اکتبر می باشد.بازم تکرار می کنیم ما هنوز از این موضوع ۱۰۰ درصد مطمئن نیستیم که این خبر و آگهی مستقیم از سمت گوگل ارسال شده باشد ولی روزنه های امیدی وجود دارد که ۴ اکتبر زمان رسمی برای رو نمایی از این تلفن همراه باشد.
اگر هم این خبر جعلی و شایعه باشد شاید بتوانیم بگوییم یکی از بهترین خبرهای جعلی بوده که تا الان ما دیده ایم.
در کل شرکت گوگل عادت دارد که در تاریخ ۴ اکتبر از محصولات خود رونمایی کند ولی امکان دارد این بار کاری متفاوت تر انجام دهد و در تاریخی دیگر از پیکسل ۳ رونمایی کند.
این تلفن همراه دارای دو مدل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XL می باشد.همچنین این تلفن همراه دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ و صفحه نمایشی بزرگ می باشد.
در خبرها گفته شده که این تلفن همراه دارای یک دوربین در جلو و دو دوربین در پشت دستگاه می باشد. ما همچنان منتظر هستیم که ببینیم کیفیت دوربین های پیکسل ۳ چگونه خواهد بود.
دوست دارید که در سری جدید پیکسل ۳ چه ویژگی های جدیدی را مشاهده کنید؟
شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که در سری جدید پیکسل توقع چه ویژگی هایی را دارید؟

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها