زمان رونمایی از گوشی منعطف شرکت سامسونگ مشخص شد!

0
419
زمان رونمایی از گوشی منعطف شرکت سامسونگ مشخص شد!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت سامسونگ منتشر می شود که نشان می دهد که این شرکت زمان رونمایی از گوشی منعطف خود را با تبلیغات جدید خود مشخص کرده است.

زمان رونمایی از گوشی منعطف شرکت سامسونگ

ما اخیرا اولین گوشی منعطف را دیده ایم و باید بگوییم که این گوشی ها واقعا جذابیت فوق العاده ای دارند اما خیلی از افراد منتظر این موضوع هستند که شرکت سامسونگ از اولین گوشی منعطف خود رونمایی کند. همین موضوع باعث شده تا شور و شوق زیادی بین کاربران و طرفداران شرکت سامسونگ شکل بگیرد. ما در جریان هستیم که گوشی Galaxy Fold ( یا هر اسمی که شرکت سامسونگ برای این گوشی تعیین کرده است ) در تاریخ 20 فوریه باز می شود. حالا به نظر می رسد که این تاریخ به صورت رسمی از سوی شرکت سامسونگ تایید شده است.

بیلبوردهای شرکت سامسونگ برای اعلان این رونمایی

کمپانی از دو بیلبورد بزرگ در قلب شهر پاریس رونمایی کرده است که باید اشاره کنیم که این فضاها در بخش هایی انتخاب شده که نمای شهری پاریس از بین نرود. روی این بیلبوردها با حروف کره ای نوشته شده است که نشان دهنده فرهنگ غنی کره و احترام شرکت سامسونگ به این بخش است. حروف انتخابی روی این بیلبوردها اصلا به صورت اتفاقی انتخاب نشده است و وقتی این حروف ترجمه می شوند با جمله « آینده باز می شود » و « بیستم فوریه » مواجه می شویم.بیلبوردهای شرکت سامسونگ برای اعلان این رونمایی

معنای این بیلبورد

شرکت سامسونگ در جریان بیلبوردها زیاد با ذهن افراد بازی نکرده و جمله مشخصی را اعلام کرده است. کلمه Unfold قطعا به گوشی های منعطف مربوط می شود و بالاخره در روز 20 فوریه این گوشی را خواهیم دید. امیدواریم که این گوشی بتواند نگاه تمام طرفداران را به خود جلب کند و شاهد یک گوشی خاص از سوی شرکت سامسونگ باشیم.

جزئیات گوشی منعطف شرکت سامسونگ

ما تا حدودی زیادی با این گوشی آشنا شده ایم اما زمانی که در مورد گوشی های منعطف صحبت می کنیم ، جزئیات داخلی این گوشی اولویت محسوب نمی شود. مدل منعطف این گوشی یکی از مهم ترین بخش های این گوشی است که همه ما منتظر رونمایی آن هستیم. قطعا بخش داخلی این گوشی های منعطف هم کاملا عالی و پرچم دار خواهد بود. قیمت این گوشی ها بالا و خاص خواهد بود ولی به هر حال فعلا باید تا زمان رونمایی از این گوشی صبر کنیم.

موفقیت آمیز بودن فروش گوشی منعطف شرکت سامسونگ

بعد از سال ها تاخیر ، شایعه و افشاگری بالاخره شاهد گوشی انقلابی سامسونگ باشیم و این گوشی بی نظیر را از نزدیک ببینیم. فرقی ندارد که این گوشی فروش موفقیت آمیزی داشته باشد یا اینکه اصلا با موفقیت همراه نباشد ، مهم ترین نکته این است که ما همگی منتظر این گوشی استثنایی هستیم.موفقیت آمیز بودن فروش گوشی منعطف شرکت سامسونگ

نظر شما در مورد این گوشی منعطف شرکت سامسونگ چیست؟ آیا این گوشی می تواند نگاه تمام کاربران را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در مورد این خبر و گوشی منعطف شرکت سامسونگ هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها