زمان سفر بعدی انسان ها به کره ماه مشخص شد

0
270
زمان سفر بعدی انسان ها به کره ماه مشخص شد

به تازگی خبری جالب توجه در مورد ناسا و سفر بعدی انسان ها به فضا منتشر شده که نشان می دهد بالاخره زمان سفر دوباره انسان به کره ماه مشخص شده است.

سفر بعدی انسان ها به کره ماه

ناسا اعلام کرده است که قصد دارد تا دوباره انسان ها را به کره ماه ارسال کند و زمان آن حدود دهه بعدی خواهد بود و این بار هدف آنها ساخت سازه و املاک روی این سیاره خواهد بود. سازمان هوا فضا آمریکا اعلام کرده است که سری تبلیغات کوچک در این زمینه را از همین امسال آغاز خواهند کرد. مدیر ناسا آقای جیم برایدن استون اعلام کرده است که از کاوشگرها ، روبات ها و انسان ها برای این سفر استفاده خواهند کرد. ناسا با تکنولوژی های جدید و خلاقانه به دنبال پرده برداری از رازهای دیگر این سیاره جذاب است.

بودجه جدید ناسا و فعالیت های پیش روی آنها

ناسا به نظر می رسد که اولین قدم ها در این زمینه را در چند ماه گذشته برداشته است و پروژه جمع آوری نمونه از مریخ از این قبیل فعالیت ها بوده است. نکته جالب توجه اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بوده است که میزان بودجه ناسا در سال آینده را حدودا 21 میلیارد دلار تعیین کرده است که می تواند رکوردی اساسی در این زمینه باشد. بودجه ناسا نسبت به سال قبل حدود 6 درصد افزایش پیدا خواهد کرد و می تواند دید وسیع تری را در اختیار ناسا قرار دهد.

نظر شما در این زمینه چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها