زمان عرضه آپدیت ویندوز ۱۰ نزدیک است

0
290

کالاسودا  – زمان آپدیت بعدی که برای ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد، نزدیک است. پیش از این مایکروسافت اطلاع داده بود که در تاریخ ۲۱ فروردین این بسته به روز رسانی را عرضه خواهد کرد.

اما باگی که در این بسته آپدیت دیده شد، سبب شد که عرضه ان به تاریخ بیفتد و تاریخ ۱۰ اردیبهشت یعنی فردا زمان عرضه آن باشد. بدین ترتیب مایکروسافت به زودی زمان عرضه کلی آن را برای عموم را نیز اعلام خواهد کرد و این خبر خوب خصوصا برای افرادی است که نیاز به تقویت عملکرد ویندوز خود دارند.

اما این ویندوز چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از این ویژگی های جذاب تایم لاین است که ابزار جدیدی است که میتواند به فایلهایی که اخیرا با انها سر وکار داشته اید را به سرعت فرابخواند. همچنین از دیگر ویژگی های میتوان به قابلیت فراخواندن History مرورگر اج روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS در پی ‌سی اشاره کرد.

ویژگی دیگری که به ویندوز ۱۰ اضافه خواهد شد، بهبود Focus Assist است که به کاربر اجازه میدهد که همه اعلانهای غیرضروری را در بازه زمانی تعیین شده بیصدا کرده و بر روی کاری که در حال انجام ان است متمرکز شود. هنگامی که این بازه زمانی به پایان برسد، ویندوز به شما نوتیفیکیشنهایی که از دست داده اید را نشان میدهد.

همچنین اشکالات نوشتاری در ویندوز ۱۰ با بهبود روبرو شده اند و با استفاده از نشانگر فعال موس میتواند وارد هر اپلیکیشن نوشتاری شوید.

در نهایت اینکه مایکروسافت Edge نیز دارای ویژگی های جالبی همچون بی صدا کردن عملیات تب های جدید شده است. شما میتوانید ادرس و اطلاعات پرداخت خود را در edge ذخیره کنید تا برای پر کردن خودکار فرم ها از آن استفاده کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها