زمان عرضه Galaxy Fold سامسونگ هنوز نا مشخص است

0
232
زمان عرضه Galaxy Fold سامسونگ هنوز نا مشخص است

زمان عرضه Galaxy Fold سامسونگ هنوز هم به یک سوال برای کاربران و طرفداران دنیای تکنولوژی تبدیل شده است، این گوشی هوشمند که به عنوان اولین موبایل تاشوی سامسونگ وارد بازار جهانی شد به دلیل مشکلات موجود فروش خود را متوقف کرد تا شرایط بهتری را در اختیار خریداران قرار دهد، وجود مشکلاتی در بخش صفحه نمایش شرایط عجیبی را برای این گوشی گران قیمت ایجاد کرد.

مدتی پیش سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که زمان عرضه Galaxy Fold سامسونگ در اواسط ماه گذشته میلادی است، با این وجود باز هم این گوشی موبایل با تاخیر در بخش فروش مجدد رو به رو شد و هنوز هم زمان اصلی آن مشخص نشده است.

زمان عرضه Galaxy Fold سامسونگ به روزهای آینده موکول شد

سخنگوی سامسونگ در گزارشی از the coming weeks برای زمان عرضه این محصول استفاده کرده که نشان می دهد این گوشی هوشمند در ماه ژولای یا حتی بعد از آن فروش خود را آغاز خواهد کرد. در نظر داشته باشید که قرار بود فروش مجدد این محصول در اواخر آوریل آغاز شود با این وجود باید شاهد تاخیری در حدود سه ماه برای فروش این محصول باشیم.زمان عرضه Galaxy Fold سامسونگ به روزهای آینده موکول شد

کمپانی سامسونگ قصد ندارد برای فروش مجدد این محصول عجله کند و برای فروش این قصد دارد بهترین صفحه نمایش ممکن از نظر کیفیت را برای کاربران مهیا کند. قیمت بالای این محصول که حدود 1980 دلار است بدون شک نیاز به مقاومت بسیار زیادی در بخش صفحه نمایش دارد و گرنه مشکلات احتمالی ممکن است ضرر های بسیاری را برای این شرکت ایجاد کند.

حال باید دید زمان عرضه Galaxy Fold سامسونگ به چه زمانی موکول می شود و سامسونگ می تواند مشکل ایجاد شده را به بهترین شکل برطرف کند و این تهدید را برای خود به یک فرصت بهینه برای ساخت محصولات دیگر تبدیل کند یا پروژه ساخت گوشی هوشمند منعطف این شرکت متوقف خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها