کمپانی چینی شیائومی زندگی در مریخ را ممکن می کند

0
916
کمپانی چینی شیائومی زندگی در مریخ را ممکن می کند

کمپانی چینی شیائومی زندگی در مریخ را ممکن می کندکالاسودا- زندگی در مریخ پروژه جدید شرکت شیائومی خواهد بود. کمپانی چینی شیائومی این روز ها از ساخت هیچ محصولی دریغ نمی کند از این رو کاربران زیادی در سراسر جهان اطراف خود می بیند که با توجه به کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب اولین گزینه خرید در بسیاری از موارد است اما این بار شیائومی قصد دارد پروژه ای را شروع کند که شاید هیچ گاه با موفقیت رو به رو نشود.

در سال های اخیر مسافرت به مریخ ممکن شده و علاقه مندان به این سفر می توانند با وجود مشکلات بسیار زیاد تجربه سفر به این سیاره را داشته باشند با این جود شرایط برای زندگی در این سیاره مناسب نیست و نیاز به تامین تجهیزات اساسی برای زندگی در این محیط است. به طور کلی به نظر می رسد رویای سفر به مریخ و بهتر بگوییم زندگی در مریخ به زودی محقق خواهد شد سفری که شاید بزرگترین آرزویی باشد که انسان در ذات خود دارد. داستان این گونه آغاز شد که سال ها است سازمان‌های فضایی و تیم‌های علمی در سراسر جهان به سختی کار می‌کنند تا به روزی برسند که اولین گروه از مردم به مریخ فرستاده شوند.

با این حال، هنگامی که روی این سیاره قرمز فرود می‌آیند، شرایط ناخوشایند خواهد بود، در نتیجه نیاز به سازگاری و تجهیزات، حیاتی است حال شیائومی به کمک این پژوهشگران آمده است.

کمپانی چینی شیائومی زندگی در مریخ را ممکن می کند

زندگی در مریخ چگونه میسر می شود؟

موضوع زندگی در مریخ توسط شرکت طراحی Open Architecture و شیائومی مورد بررسی قرار گرفته و این دو شرکت قصد همکاری دارند یک اتاق نشیمن برای مریخ با عملکردهایی کاربردی و زیبایی مینیمال بسازند. نمونه اولیه‌ی یک خانه برای زندگی در مریخ، Mars Living Cabin نام دارد.

کابین زندگی مریخ شیائومی، یک خانه مبتنی بر آلودگی صفر است که اندازه حداقلی 2.4 متر در 2.4 متر در 2 متر دارد و با مواد قابل جالبی ساخته شده و  در کل بر اساس بازیافت کردن منابع قرار دارد که از زباله‌های کلاسیکی‌ای که در سیاره‌مان استفاده می‌شود اجتناب می‌کند. شاید این یک پروژه رویایی باشد، اما اگر به واقعیت تبدیل شود، می‌تواند پایه و اساس “ساختن” سرزمین مریخ باشد. حتی می‌توانید فکر کنید ساختار چاپ شده ۳D ای در طول پرواز است که فضانوردان را به سیاره قرمز خواهد رساند. جزئیات دیگری در خصوص این پروژه دیده نشده، زیرا قطعا چیزی است که به زودی قابل فهم نیست.

حال باید دید شیائومی در مورد این پروژه به موفقیت های دست می یابد یا مدتی دیگر این پروژه را منتفی اعلام می کند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها