آموزش زیپ کردن فایل و عکس در گوشی اندروید و آیفون

0
18605
آموزش زیپ کردن فایل و عکس در گوشی اندروید و آیفون

زیپ کردن فایل و عکس در گوشی هوشمند به نوعی یک امر متداول به شمار می رود. این موضوع زمانی که حجم فایل ها و تصاویر بسیار زیاد است می تواند شرایط خوبی را برای انتقال فایل ها ایجاد کند. برای زیپ کردن فایل ها نرم افزار های مختلفی وجود دارد و در این بخش قصد داریم به آموزش استفاده از نرم افزار Win Rar بپردازیم.

زیپ کردن فایل و عکس در گوشی اندروید

در این بخش قصد داریم به آموزش  کار کردن با Win RAR برای گوشی های هوشمند اندرویدی بپردازیم. زیپ کردن فایل ها بسیار ساده است و باید فایل هایی را که می خواهید فشرده کنید را انتخاب کنید.

  • پس از انتخاب فایل هایی که می خواهید فشرده کنید، آیکون RAR که روی آن علامت مثبت وجود دارد را انتخاب کنید.
  • در این بخش قابلیت های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد و در بخش اول باید نام فایل خود را انتخاب کنید.
  • اگر قصد دارید برای فایل فشرده شده خود رمز انتخاب کنید، گزینه SET PASSWORD را انتخاب کنید. در این بخش می توانید برای فایل خود رمز انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب رمز خود گزینه OK را انتخاب کنید.
  • حال فایل فشرده شده مورد نظر شما ایجاد شده است.
  • برای استفاده از این فایل باید رمز عبور انتخاب شده را وارد کنید و به صفحه مورد نیاز دست پیدا کنید.

زیپ کردن فایل و عکس در گوشی اندروید

 

زیپ کردن فایل و عکس در گوشی آیفون

برای گوشی های آیفون نرم افزار Win Zip را مورد بررسی قرار می دهیم. این نرم افزار در استور رسمی اپل وجود دارد و می توانید آن را به دست آورید.

  • پس از اجرای نرم افزار تصاویر یا فایل هایی را که قصد دارید مورد فشرده کنید را انتخاب کرده و گزینه Zip را انتخاب کنید.
  • در این بخش مقصد فایل فشرده شده را انتخاب کنید و در مرحله بعد در صورت نیاز می توانید فایل جدیدی ایجاد کرده و گزینه Zip Here را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب این گزینه فایل مورد نظر شما فشرده می شود.
  • توجه داشته باشید که در صورتی که از این نرم افزار زیاد استفاده می کنید می توانید پرداخت درون نرم افزاری این اپلیکیشن را انجام دهید تا دسترسی های بیشتری را به دست آورید.

زیپ کردن فایل و عکس در گوشی آیفون

 

معرفی برنامه زیپ کردن در گوشی

همانطور که بیان شد نرم افزار های متنوعی برای زیپ کردن تصاویر و فایل ها وجود دارد، در این بخش به مرور نرم افزار RAR برای گوشی های اندروید و همچنین Zip برای گوشی های آیفون پرداختم پرداختیم . در کنار این نرم افزار می توانید از اپلیکیشن هایی مانند Winzip، Unzip Tool، Solid Explorer File Manager و ZArchiver استفاده کنید. این نرم افزار ها قابلیت های مشابهی دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که این نرم افزار ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و با استفاده از پرداخت درون نرم افزاری می توانید قابلیت ها و همچنین سرعت بالاتری به دست آورید.

معرفی برنامه زیپ کردن در گوشی

 

 

در نظر داشته باشید که روش کلی استفاده از نرم افزار ها به شکلی است که بیان شد، البته در نظر داشته باشید که ممکن است برخی از به روز رسانی های شرایط نرم افزار از نظر ظاهری را تغییر دهید، اما ماهیتی یکسان دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها