معرفی بهترین نرم افزار ها برای ساخت تصاویر پازلی در اینستاگرام

0
448
معرفی بهترین نرم افزار ها برای ساخت تصاویر پازلی در اینستاگرام

نرم افزار های مختلفی برای ساخت تصاویر پازلی در اینستاگرام وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آن ها می توانید تصاویر خود را به گونه ای طراحی کنید که به صورت پازلی در اینستاگرام ظاهر شود. این نرم افزار ها در استور های رسمی اپل و گوگل قرار دارد و در این بخش قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم.

ساخت این تصاویر در ماه های اخیر توانسته یکی از جذاب ترین روش ها برای جذب فالور و همچنین بهبود ظاهری صفحات اجتماعی قرار گیرد و این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد به نوعی که کمتر می توان وارد پروفایل اینستاگرام کاربران شد که از این نرم افزار ها استفاده نمی کنند.

بررسی نرم افزار Photo Grid برای ایجاد تصاویر پازلی

یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد تصاویر اینچنینی استفاده از میانبر های سیری است، در حالی که استفاده از میانبر ها بسیار ساده است اما هنوز هم باید آن را به صورت جداگانه در اینستاگرام قرار دهید و Photo Grid این مشکل را برطرف کرده است. این نرم افزار قابلیت های بسیار دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد و در این میان می توان به استیکرها، متن ها و.. اشاره کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و می توانید پس از وارد کردن تصویر مورد نظر می توانید به ایجاد طرح های بسیار جذابی بپردازید و تصاویر جالبی را خلق کنید.

در نظر داشته باشید که شما می توانید تصاویر جذابی با رزولوشن 3در 5 ایجاد کنید، که به نوع خود بسیار جالب توجه است. این نرم افزار رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و اگر تجربه ی کار با این نرم افزار ها را نداشته باشید می توانید از پس اجرای آن بر آیید.

این نرم افزار برای استور های رسمی گوگل و اپل در اختیار کاربران قرار می گیرد و اگر قصد دارید از شر برخی از تبلیغات رها شوید می توانید از پرداخت درون نرم افزاری استفاده کنید.

لینک دانلود نرم افزار Photo Grid در استور رسمی گوگل برای گوشی های اندروید

لینک دانلود نرم افزار Photo Grid در استور رسمی اپل برای گوشی های آیفون

بررسی نرم افزار Photo Grid برای ایجاد تصاویر پازلی

نرم افزار Coolgram برای ایجاد تصاویر جذاب

نرم افزاری که در بخش بالا قرار گرفت قدرت بسیار خوبی برای ساخت گرید دارد و می تواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برطرف کند. در کنار این قابلیت کولگرام به شما امکان ثبت تصاویر پانورمای پویای را در اختیار شما قرار می دهد. ایجاد گرید در این نرم افزار بسیار ساده است و شما پس از انتخاب آیکون گرید یک تصویر را انتخاب کنید و شما می توانید آن ها را در میان تصاویر خود ذخیره کنید. مهم ترین موضوع در این نرم

در بخش پانوراما نیز زمانی که قصد دارید تصویر های افقی یا پانورما در اینستاگرام خود قرار دهید بسیار کاربردی است. این قابلیت به شما امکان می دد تا تصاویر خود را به قسمت های مساوی تقسیم کنید. برای ساخت این تصاویر نیز باید عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و در بخش دیگر تعداد تصاویر تقسیم شده را انتخاب کنید.شاید تنها نقطه ضعف این نرم افزار را باید تبلیغات بسیار زیاد در حین انجام کار دانست.

لینک دانلود نرم افزار Coolgram در استور رسمی گوگل برای گوشی های اندروید

لینک دانلود نرم افزار Coolgram در استور رسمی اپل برای گوشی های آیفون

نرم افزار Coolgram برای ایجاد تصاویر جذاب

بررسی نرم افزار Nine Grid Crop Tool برای گوشی های اندرویدی

در بخش های بالا به بررسی نرم افزارهای قدرتمندی پرداختم که تمام قابلیت های مورد نیاز را دارند با این وجود این نرم افزار که برای گوشی های اندرویدی توسعه پیدا کرده نیز سرعت بسیار خوبی دارد و می توانید تصاویر پازلی بسیار جالبی را ایجاد کنید. این نرم افزار به شما امکان تصاویر 3 در 3 را می دهد و می توانید آن ها را به طور مستقیم در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به اشتراک بگذارید.بدون شک تنها نقطه ضعف این نرم افزار را باید محدودیت در استایل های گرید دانست که تنوع کمتری را برای شما ایجاد می کند.

لینک دانلود نرم افزار Nine Grid Crop Tool در استور رسمی گوگل برای گوشی های اندروید

در کنار نرم افزار های یاد شده Stack نیز برای گوشی های اندرویدی وجود دارد و در صورت تمایل به داشتن نرم افزار های متنوع پیشنهاد می کنیم تجربه ی استفاده آن را از دست ندهید.

 

بررسی نرم افزار Nine Grid Crop Tool برای گوشی های اندرویدی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها