آموزش ساخت کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار Word

0
493
آموزش ساخت کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار Word

ساخت کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار Word یکی از ساده ترین روش ها برای ساخت کارت ویزیت است. این قابلیت در نرم افزار ورد بسیار کاربردی است و در تمام نسخه های این نرم افزار قرار دارد. در این بخش قصد داریم به آموزش ساخت کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار Word بپردازیم و پیشنهاد می کنیم این قابلیت را در کنار ویژگی های دیگر ورد مورد استفاده قرار دهید.

برای آغاز کار باید نرم افزار مایکروسافت ورد را اجرا کرده و در بخش Mailings گزینه Labels را انتخاب کنید. موارد مورد نیاز در بخش ساخت کارت ویزیت در این بخش قرار دارد. پس از کلیک روی این بخش یک بخش جدیدی باز می شود که Envelopes and Labels نام دارد.

در بخش Label، سه قسمت را مشاهده می کنیم. در قسمت آدرس می توانیم اطلاعات مورد نیاز خود را نوشته، این موضوع را در نظر بگیرید که استفاده از سطر های مختلف شرایط بسیار بهتری را برای متن شما ایجاد می کند.. در بخش پرینت نیز دو گزینه وجود دارد که به صورت پیشفرش روی بخش تمام صفحه مانند برچسب های مشابه قرار دارد و با کلیک روی گزینه پایینی می توان به شخصی سازی آن ها پرداخت.ساخت کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار Word یکی از ساده ترین روش ها برای ساخت کارت ویزیت است

در بخش دیگر که Label نام دارد، برخی از اطلاعات کارت ویزیت خود را مشاهده می کنیم که برای تغییر آن ها باید به بخش Options رفته و به تغییرات آن ها بپردازیم. در بخش Product Number می توان کارت ویزیت های مورد نیاز خود را در لیست خود انتخاب کنید. در این بخش گزینه های مختلفی وجود دارد که می توان ابعاد مختلفی را برای کارت ویزیت خود در نظر گرفت و در بخش انتهایی گزینه پرینت را انتخاب کرد.

ساخت کارت ویزیت متفاوت در یک صفحه

اگر قصد ساخت کارت ویزیت مختلف روی یک صفحه را دارید. در ابتدا مراحل یاد شده کاملا مشابه هستند و تنها قبل از بحث پرینت گرفتن باید وارد قسمت New Documents شد و به نوشتن مطالب مورد نیاز در کارت ویزیت پرداخت. این موضوع را در نظر بگیرید که در بخش آدرس دیگر نباید اطلاعاتی وارد کرده و در بخش اول نیز گزینه پیشفرض را انتخاب کنید. حال باید وارد قسمت New Documents در این بخش صفحه موجود به بخش های مختلفی تقسیم شده که در بخش Product Number آن ها را انتخاب کرده ایم . قابلیتی که در ساخت کارت ویزیت با این روش وجود دارد این موضوع است که در میان مطالب شما با استفاده از این بخش می توان تصاویر و فرمول هایی به آن ها اضافه کرد که باعث می شود ساخت کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار Word حرفه ای تر انجام شود.ساخت کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار Word

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها