ساخت گوشی های iPhone XS و XR در هند ؛ تصمیم جدید و جذاب شرکت اپل

0
912
ساخت گوشی های iPhone XS و XR در هند ؛ تصمیم جدید و جذاب شرکت اپل

به تازگی خبر جذابی در مورد شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد در سال آینده ساخت گوشی های iPhone XS و XR را در هند انجام دهد. این موضوع می تواند اتفاقی جالب در این زمینه باشد.

تصمیم جدید شرکت اپل برای ساخت گوشی های iPhone XS و XR

شرکت اپل اعلام کرده است که قصد دارد گرانقیمت ترین گوشی های خود یعنی گوشی های iPhone X ، XS و XR را در سال 2019 در هند بسازد. مونتاژ این گوشی ها و سخت افزارها احتمالا در یکی از کارخانه های Foxconn انجام خواهد شد. اپل به دنبال بازگردانی میزان فروش محصولات خود در بخش های مختلف جهان است و همین موضوع احتمال دارد که بتواند باعث افزایش فروش این محصولات شود.

ساخت محصولات اپل در سال گذشته در کشور هند

این اولین تجربه شرکت اپل در زمینه ساخت محصولات در کشور هند نیست. این شرکت در سال 2017 هم گوشی های iPhone SE  و 6S را در این کشور ساخته است. واقعا این موضوع برای شرکت اپل سخت است که بهترین محصولات پرچم دار خود را در این کشور تولید کند زیرا دولت هند تعرفه های سنگینی را برای گوشی های وارداتی درنظر گرفته است. برای اینکه شرکت اپل این هزینه را کاهش دهد تصمیم گرفته است تا گوشی هایی مانند iPhone X را در این کشور آماده کند و دیگر زحمت وارد را از سر خود کم کند.ساخت محصولات اپل در سال گذشته در کشور هند

سهم کم شرکت اپل از بازار هند

در حالی که شرکت اپل دارای 13 درصد سهم بازار در کل جهان است ، امسال تنها دو درصد بازار هند به شرکت اپل اختصاص یافته است. این شرکت حدودا کمتر از یک میلیون دستگاه در نیمه اول سال 2019 گوشی در بازار هند فروخته است ولی به نظر می رسد که اضافه کردن خط تولید خود به کشور هند نمی تواند تصمیم بدی از سوی شرکت اپل باشد.

آینده این اتفاقات

باید دید که در نهایت در سال آینده چه اتفاقی برای این خط تولید رخ خواهد داد و چه میزان از محصولات شرکت اپل در کشور هند تولید خواهد شد. البته باید این موضوع را هم اشاره کنیم که همکاری دولت هند با شرکت اپل خیلی مهم است و باید این موضوع به صورت دو طرفه رخ دهد. قطعا بازخورد این موضوع می تواند در بازار هند جذاب و جالب توجه باشد. پس همه منتظر فعالیت جدید این شرکت در سال 2019 در هند خواهیم بود.

نظر شما در مورد این تصمیم جدید شرکت اپل چیست؟ آیا به نظر شما این تصمیم درستی از سوی اپل بوده و آیا این موضوع می تواند به روند فروش محصولات شرکت اپل کمک کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها