سازنده Mafia 3 یک بازی جدید در دست توسعه دارد

0
160

جدیدترین گزارش عملکرد مالی کمپانی Take-Two منتشر شده و شاهد بودیم که GTA V چگونه در سال ۲۰۱۹ میلادی رکوردشکنی کرده و دیگر بازی‌های شناخته شده راکستار نیز چه عملکردی داشته‌اند. اما در کنار این موارد، این شرکت به ساخت بازی‌هایی معرفی نشده که توسط دیگر استودیوهای تحت مالکیت آنها در دست توسعه هستند نیز صحبت کرده.

به گزارش کالاسودا به نقل از ویجیاتو، یکی از این استودیوها، Hangar 13 سازنده Mafia 3 در سال ۲۰۱۶ میلادی است؛ طبق گفته کارل اسلاتف یکی از مدیران Take-Two، آنها مشغول کار روی یک پروژه کاملا جدید هستند که البته در حال حاضر اطلاعاتی از آن اعلام نمی‌شود، اما در ماه‌های آینده درباره‌اش خواهیم شنید.

دیگر پروژه به استودیوی تازه تاسیس 2K Silicon Valley مربوط می‌شود. این استودیو که یک سال بیشتر نیست که فعالیتش را شروع کرده و هنوز نام مستقلی برای خودش ندارد، توسط بنیانگذار Sledgehammer یعنی مایکل کاندری هدایت و مدیریت می‌شود، و طبق گفته مالکان، در حال توسعه یک بازی جدید است، اما اطلاعات آن نیز در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد.

Take-Two همچنین در گزارش خود تاکید دارد استودیوی تازه تاسیس Cloud Chamber نیز در مراحل نخستین توسعه یک بازی Bioshock جدید است، اما حالا حالاها تا اتمام و عرضه آن فاصله داریم. دیگر بخش‌های گزارش هم همانطور که گفته شد به رسیدن GTA V به یک نقطه عطف مهم، فروش قابل قبول Red Dead Redemption 2 روی پی‌سی، و عملکرد فراتر از انتظار The Outer Worlds اشاره دارد.

گفتنی است این کمپانی در پایان رویداد اعلام گزارش خود با حضور هیئت مدیران گفت با وجود جدایی دن هاوسر -یکی از کارگردانان و نویسندگان فرنچایز‌های Red Dead و GTA- استودیو راکستار گیمز در وضعیت بسیار مطلوبی به سر برده و هیچوقت تا این اندازه قدرتمند نبوده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها