ساعت‌های PRO TREK کاسیو متصل به موبایل

0
1408

کمپانی کاسیو از انتشار نسخه‌های تیتانیومی ساعت‌های مچی سری PRO TREK خود خبر داد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از notebookcheck، این ساعت‌ها همچنین دستگاه‌های بلوتوثی هستند که از ویژگی‌های Smartphone Link برخوردارند و به آنها امکان اتصال به دستگاه تلفن همراه را می‌دهد. سنسور مجزا موجود در این ساعت‌ها در قالب قطب نما، ابزار فشارسنج هوا، ابزار سنجش ارتفاع و یک ابزار حرارت سنج نیز عمل خواهد کرد.

ساعت Pro Trek PRT-B50 محصول جدید و محبوب شرکت کاسیو است که علاوه بر امکانات فوق یک ساعت آنالوگ فوق العاده است. کاسیو با ارائه دو مدل جدید در ترکیب خود، PRT-B50T-7 و PRT-B50YT-1 را ارائه کرده است. این مدل‌های جدید به ترتیب با باندهایی از تیتانیوم ساده و IP با روکش سیاه ارائه شده‌اند.

این PRO TREK فلزی جدید PRT-B50 دارای ویژگی‌های پشتیبانی شده از سنسور ساعتهای قبلی نیز است. آن‌ها شامل توانایی تشخیص ارتفاع، دما و فشار و همچنین شتاب سنجی هستند که می‌توان در شمارش گام ها از آن استفاده کرد. این پارامترها را می‌توان به لطف برنامه Casio در گوشی هوشمند  و ارتباط آن با ساعت مشاهده کرد.

علاوه بر این، این ساعت‌های PRO TREK می‌توانند در صورت لزوم کالری سوخته و محل سکونت را ردیابی کنند.. علاوه بر این مدل‌های تیتانیومی جدید، دوام و مقاومت بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند. با این حال، با به کار گیری این مواد بهبود یافته قیمت‌ آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. قیمت PRT-B50T-7 در شرایط کنونی 330 دلار آمریکا است، در حالی که PRT-B50YT-1 ممکن است تا 380 دلار قیمت داشته باشد.

در مقابل، همتایان قبلی آنها در حال حاضر در وب سایت کاسیو 220 دلار قیمت دارند. این مدل‌های جدید در بهار سال 2020 در دسترس قرار می‌گیرند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها