ساعت هوشمند جدید ال جی به زودی رونمایی می شود

0
462
ساعت هوشمند جدید ال جی به زودی رونمایی می شود

ساعت هوشمند جدید ال جی به زودی رونمایی می شودکالاسودا- ساعت هوشمند جدید ال جی همزمان با پرچمدار آینده ال جی رونمایی می شود. به نظر می رسد ساعت هوشمند جدید ال جی با نام LG Watch W7 روانه بازار فروش شود. این ساعت شباهت های بسیاری به نسخه های قدیمی این گجت پوشیدنی دارد و با نسخه جدید سیستم عامل Wear OS روانه بازار فروش می شود. لازم به ذکر است سیسم عامل Wear OS همان اندروید ویر است که با این نام به روز رسانی شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ساعت هوشمند جدید ال جی ؛ نسخه ارتقا یافته LG Watch Style

هنوز بسیاری اطلاعات از ساعت هوشمند جدید ال جی به صورت رسمی اعلام نشده است، اما به نظر می آید ساعت هوشمند جدید ال جی با صفحه نمایش 1.2 اینچی روانه بازار فروش شود. این صفحه نمایش کاملا اندازه نسخه قدیمی این ساعت است. این ساعت هوشمند تراکم پیکسلی 360 در 360  دارد که برای ساعت های سال جاری خاص نخواهد بود. البته به نظر می رسد در بخش صفحه نمایش یک تفاوت وجود دارد و ساعت هوشمند جدید ال جی از صفحه نمایش LCD به جای P-OLED استفاده خواهد کرد.

ساعت هوشمند جدید ال جی به زودی رونمایی می شود
 

پردازنده ساعت هوشمند جدید ال جی ؛ علامت سوال بزرگ این ساعت هوشمند

به نظر می رسد ساعت هوشمند جدید ال جی با پردازنده جدید اسنپدراگون ویر 2100 روانه بازار فروش شود. این پردازنده قدیمی تقریبا بیشتر ساعت های هوشمند را پشتیبانی می کند. با این وجود این احتمال وجود دارد که ال جی از پردازنده های جدید ویر 3100 یا ویر 2500 استفاده کند و باید منتظر خبر های جدیدی از این کمپانی کره ای باشیم.

شایعات پیرامون ساعت هوشمند جدید ال جی خبرهای جالبی را به همراه دارد

مدتی پیش خبر های منتتشر شد که نشان می داد ساعت هوشمند جدید ال جی از GPS  و NFC پشتیبانی نمی کند. این خبر به نظر یک نقطه منفی بزرگ برای این برند کره ای تلقی شود زیرا این دو قابلیت تاثیر بسیار زیادی رو شارژ باتری ساعت و قابلیت های مانند نقشه دارد، اما به هر حال به نظر می رسد ال جی قصد استفاده از آن ها را در ساعت جدید خود ندارد. ال جی برای این ساعت سنسور ضربان قلب را در نظر رگفته که این روز ها طرفداران بسیاری را برای ساعت های هوشمند به همراه می آورد. حال باید منتظر رونمایی از محصولات جدید این برند در تاریخ  3 اکتبر باشیم.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها