ساعت هوشمند نوبیا آلفا با بند دیجیتال انعطاف پذیر

0
524
ساعت هوشمند نوبیا آلفا با بند دیجیتال انعطاف پذیر

طرح ساعت های هوشمندی هر روز طرح های متنوعی به خود می گیرد و ایده های جدیدی به آن اضافه می شود.

اکنون شرکت نوبیا که یکی از شاخه های کمپانی ZTE محسوب می شود که از بند تمام دیجیتال انعطاف پذیر استفاده می کند. این محصول در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شده است و مشخصاتی نیز از آن معرفی شد که در زیر به آن اشاره می شود.

این ساعت هوشمند در واقع شبیه به موبایل های انعطاف پذیر کنونی است با این تفاوت که دور مچ بسته می شود. حال این محصول در رویداد MWC 2019 معرفی شد و از نمایشگرهای رول شونده استفاده می کند.

جنس بدنه مقاوم و قابل انعطاف

صفحه نمابش اولد 4 اینچی این ساعت هوشمند می تواند دور مچ کاربر را بپوشاند و حالتی تمام صفحه به ان دهد. اگر بخواهیم از جنس بدنه این محصول صحبت کنیم می توانیم به بدنه ای از جنس فولاد ضدآب اشاره کنیم که به لطف انعطاف پذیر بودن به محصولی جذاب تبدیل شده است. اندازه صفحه نمایش 230 درصد از نمایشگر به کار رفته دیگر ساعت های هوشمند بزرگ تر است و کامل دور مچ را می پوشاند.

ویژگی های فنی این ساعت هوشمند

این اولین نوع از ساعت هوشمند به این صورت است و نوبیا توانسته اولین ساعت را به این شکل در این زمینه خلق کند.  از ویژگی های این ساعت هوشمند دارا بودن صفحه نمایش 4 اینچی، اولد 960 در 192 و پردازنده اسنپدراگون ویر 2100 کوالکام  است.ساعت هوشمند نوبیا آلفا

ویژگی های تناسب اندام نوبیا آلفا

همچنین 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه باتری 500 مگاهرتزی از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند است. آلفا همچنین ویژگی های معمولی مورد انتظار از یک ساعت هوشمند را در این ساعت می توان به تناسب اندام و ردیاب سلامت اشاره کرد. همچنین یک مدل eSIM 4G نیز از این گجت پوشیدنی وجود خواهد داشت. به این معنی که شما می توانید از آن به جای گوشی هوشمند خود نیز استفاده کنید.

دوربین سلفی

یکی دیگر از ویژگی های دیگری که این ساعت هوشمند را به یک محصول جذاب تبدیل کرده است، دوربین 5 مگاپیکسلی است که می تواند سلفی گرفته و یا فیلمبرداری کند. همچنین یک رابط کاربری هم برای این دوربین تعبیه شده که در نوع خود جالب محسوب می شود. کاربر برای گرفتن این عکس لازم است تنها روی صفحه نمایش ساعت هوشمند نوبیا یک ضربه بزند تا عکس بگیرد. این سنسور قابلیت فیلمبرداری هم دارد که با نگهداشتن چند ثانیه ای انگشت روی آن می تواند با توجه به حافظه 2 هزار ویدئوی کوتاه و 6 هزار تصویر ثبت کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها