ساعت هوشمند هوآوی از Wear OS پشتیبانی نخواهد کرد؟

0
608
ساعت هوشمند هوآوی از Wear OS پشتیبانی نخواهد کرد؟

ساعت هوشمند هوآوی از Wear OS پشتیبانی نخواهد کرد؟کالاسودا – با وجود اینکه ساعت هوشمند جدید هوآوی هنوز رونمایی نشده است، اما در حال حاضر شایعاتی پیرامون این گجت منتشر می شود.

یکی از این شایعات این است که ممکن است این ساعت از سیستم عامل Wear OS پشتیبانی نخواهد کرد، در گزارش های پیشینی که از این ساعت نیز منتشر شده است، مطلبی در این خصوص ذکر نشده و احتمال می رود که هوآوی دلیل خوبی برای این موضوع داشته باشد و بخواهد کاربران را سورپرایز کند.

سیستم عامل ساعت هوشمند هوآوی

بنابراین به نظر می رسد که ساعت هوشمند هوآوی از سیستم گوگل به نام Wear OS پشتیبانی نکند و سیستم عامل اختصاصی خود را برای ساعت های هوشمند خود عرضه کند. با این حال این ساعت دارای ویژگی هایی مانند ردیاب سلامت، تناسب اندام و دریافت نوتیفیکیشن از گوشی است.

طول عمر مطلوب باتری ساعت هوشمند هوآوی

ظاهرا سیستم عامل هوآوی نیاز به قدرت کمتری برای اجرا نسبت به سیستم عامل Wear OS گوگل دارد. بنابراین یکی از مزیت های اصلی آن طول عمر بالای باتری ( 14 روز و 20 ساعت با فعال کردن GPS) خواهد داشت که این کار را با یک باتری استاندارد 420 میلی آمپری به انجام می رساند. در واقع طول عمر عالی باتری، یکی از موارد کلیدی لو رفته در اطلاعات این ساعت است.

ساعت هوشمند هوآوی از Wear OS پشتیبانی نخواهد کرد؟

بر طبق این اطلاعات که هنوز صحت آن بر ما محرز نشده است، ساعت هوشمند هوآوی می ‌تواند با یک بار شارژ، برای 14 روز در حالت ساعت و با فعال بودن تمام ویژگی‌ها، 7 روز در حالت ساعت با صفحه نمایش همیشه روشن و 20 ساعت در حالت GPS در خدمت کاربران باشد.

ساعت هوشمند هوآوی واچ GT مجهز به مانیتور ضربان قلب نوری، همراه با سنسور فشار و نور و همچنین تکنولوژی مادون قرمز و GPS داخلی است. دو مدل مختلف این ساعت هوشمند با قیمتی حدود 200 یورو هفته آینده عرضه خواهند شد.

گجت پوشیدنی Huawei Watch GT در دو نسخه GT Sport و GT Classic عرضه خواهد شد. با توجه به گزارش منابع مختلف، ساعت کلاسیک این مدل از یک حاشیه مشکی رنگ در طراحی نقره ای بهره می برد و همانطور که در تصاویر مشخص است با بند قهوه ای نیز عرضه شده است. در مقابل ساعت GT Sport تماما به رنگ سیاه است. حسگرهای GPS و NFC در کنار بلوتوث، قطب نما، سنسور فشار و شتاب سنج در این ساعت وجود دارد. مانیتور ضربان قلب نیز احتمالا در این ساعت هوشمند وجود دارد، اما وجود آن از طریق منابعی که این خبر را لو داده اند، فعلا تائید نشده است.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها