سامانه امتا احراز هویت خرید خودرو ضعیف‌تر از حد تصور

2
654

بسیاری از کاربران نتوانستند در روز اول برای خرید خودرو وارد سامانه امتا شده و احراز هویت شوند.

به گزارش کالاسودا، از امروز یکشنبه عید فطر به کاربران اجازه داده شد تا از درگاه سایت‌های فروش اینترنتی خودرو ایران خودرو و سایپا به سامانه امتا https://ecsw.ir/user/login سوئیچ شده تا فرایند احراز هویت را انجام دهند.

اما متاسفانه بسیاری از کاربران قادر به لاگین نشدند و در صورت لاگین اولیه نیز، با انواع خطاهای فنی دیتابیس و ارتباط بین سرور سایت‌های فروش و امتا روبرو شدند که در زیر برخی از این خطاها را {در سایتهای امتا و فروش اینترنتی} مشاهده می‌کنید.

عدم بسترسازی مناسب و زیرساخت ضعیف در سامانه امتا و نیز سینک نشدن دیتابیس میان امتا و سایت‌های فروش به وضوح نشان دهنده عدم هماهنگی در برنامه نویسی و ضعف در برنامه نویسی بود که در نهایت منجر به مایوس شدن کاربران از ادامه ثبت نام شد.

حالا سوال فنی اینجاست که در روز ثبت نام نیز مانند دفعات قبل مشکل ناموجود شدن خودرو در لحظات اولیه ثبت نام ، آن عده‌ای که با تلاش فراوان توانستد احراز هویت کنند را از قافله بیرون می‌کند؟

جلوبردن سیستم با آزمون و خطا، آنهم زمانی که میلیون‌ها request به سرور می‌خورد و تلاش ناموفق برای رفع باگ باعث می‌شود تا مردم فکر کنند عزمی برای فروش واقعی خودرو علی رغم تبلیغات فراوان و بگیر و ببندها وجود ندارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
مهتاب
مهتاب
3 سال پیش

سلام ،از 9صبح تا الان نتونستم وارد سایت بشم

رضا
رضا
3 سال پیش

با سلام واقعا همینطوره اعصابم و ریخته بهم،اه