سامسونگ با این اقدام رکورد پیش فروش موبایل را افزایش می دهد

0
591

کالاسودا- سامسونگ پیش فروش خود را با اقدامی جالب اجرا می کند . این کمپانی مدتی پیش به صورت رسمی رنگ ها و قیمت پرچم دار جدید خود را منتشر کرد. فبلت جدید سامسونگ با نام گلکسی نوت ۹ در روز ۱۸ مرداد به صورت رسمی رونمایی می شود و به نظر می رسد سامسونگ تمام امکانات و توانایی های خرید را برای این گوشی فوق پیشرفته به کار گرفته است. این گوشی هوشمند که طبق ادعای سامسونگ نیاز های کاربران را به صورت کاملا حرفه ایی برطرف خواهد کرد با قیمتی قابل پیش بینی روانه بازار خواهد شد. سامسونگ تا به امروز قابلیت های جالبی را منتشر کرده است که به نظر بسیار پرطرفدار خواهد بود البته این برند کره ایی همچنان این موضوع را نشان داده است که برای روز رونمایی نیز اخبار جالبی را به همراه داشته است.

گلکسی نوت ۹ قصد دارد روز های خوش فروش بالای این پرچم دار را برای کمپانی کره ایی به همراه آورد. روز هایی که سامسونگ با گلکسی نوت ۲ تحسین همگان را به همراه داشت و یا با گوشی گلکسی نوت ۵ امکانات فوق العاده ایی را برای اولین بار ایجاد کرد. با این وجود سامسونگ به نظر می رسد در سال جاری نیز موفق باشد. ایجاد امکانات متنوع برای قلم این فبلت ابتکاری بسیار کاربری بود که در کنار برخی ویژگی ها به نظر جالب توجه است .

گلکسی نوت ۹ در رنگ ها مشکی و آبی و مسی با نام های تجاری Mystic Black ، Engineered Blue و Artisan Copper روانه بازار خواهد شد که در دو نسخه سعی دارد نیاز های کاربران را برطرف کند. نسخه های ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه به زودی فروشش در آسیای شرقی آغاز می شود با قیمتی در حدود ۹۳۶ دلار فروخته خواهد شد و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۱۲۱۴ دلار در بازار عرضه خواهد شد. با این شرایط نسخه ۶۴ گیگابایتی روانه بازار نخواهد شد و باید منتظر این دو نسخه بود. در کشور های اروپایی نیز باید انتظار همین قیمت را داشته باشیم البه باید قیمت کمی بالاتر را برای کشور های اروپایی در نظر بگیریم.

نسخه گلکسی نوت ۹ برای پیش فروش نیز شرایط جالبی را رقم زده است و برای افرادی که در این پیش فروش شرکت می کنند هدایای بسیار خوبی قرار در نظر گرفته خواهد شد. سامسونگ در کشور اندونزی یک تلویزیون را به صورت رایگان برای کاربران در نظر خواهد گرفت و در کشور های اروپایی نیز ساعت هوشمند سال گذشته خود را به کاربران هدیه می دهد که به نظر افرادی که قصد خرید این ساعت بسیار زیبا را دارند و در این مناطق هستند می توانند از این شرایط بسیار خوب استفاده کنند.

نظر شما در مورد این پرچم دار جدید سامسونگ چیست؟ آیا با قیمت موجود خرید این دستگاه را بر اساس امکانات و قابلیت های یک خرید منطقی و خوب توصیف می کنید؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها