سامسونگ ساندبار سری Q را برای تلویزیون‌های QLED خود رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از دو مدل جدید از ساندبارهای سری Q خود رونمایی کرد که مجهز به فناوری Acoustic Beam و Adaptive Sound این شرکت هستند. دو ساندبار HW-Q70R و HW-Q60R حاصل همکاری آزمایشگاه صدای شرکت سامسونگ و برند Harman Kardon هستند و با داشتن قابلیت‎های هوشمند می‎توانند تجربه صوتی بسیار فراگیری را برای کاربر ایجاد کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از روابط عمومی دفتر سامسونگ در ایران، ساندبارهای جدید سامسونگ با استفاده از فناوری Adaptive Sound می‎توانند محتوای در حال پخش روی تلویزیون را تحلیل کرده و بصورت زنده تنظیمات صدا را متناسب با هر لحظه تغییر دهند. مدل‎های HW-Q70R و HW-Q60R در صورت اتصال به تلویزیون‎های QLED سری 2019 سامسونگ، بصورت خودکار به حالت Adaptive Sound رفته و قابلیت هوش مصنوعی آنها فعال می‎شود.

یانگ‎سوک چو، معاون مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید «با استفاده از فناوری Adaptive Sound که صدا را درک و آن را متناسب با صحنه بهینه سازی می‎کند، کاربر صدا را بر اساس صحنه در حال تماشا، بسیار واقعی می‎شنود. ساندبارهای جدید سری Q کیفیت صدایی فوق‌العاده را در کنار طراحی بسیار زیبای خود ایجاد می‎کنند تا در مجموع کاربر بتوانند تجربه‎ای بهتر از استفاده از سینمای خانگی داشته باشد».

این دو ساندبار جدید سامسونگ مجهز به فناوری اختصاصی Acoustic Beam هستند که با استفاده از مجموعه حفره‎های روی بدنه، صدایی دینامیکی و پانورامایی تولید می‎کند.

این قابلیت باعث می‎شود صدا بصورت کامل به تمامی نقاط خانه منتقل شود.

ساندربارهای سری Q مجهز به امکان اتصال بلوتوثی هستند تا کاربر بتواند موسیقی روی گوشی هوشمند خودش را نیز با بهترین کیفیت صدا در خانه پخش کند.

مدل‎ HW-Q70R مجهز به فناوری Dolby Atmos و صدای 360 درجه فراگیر DTS:X است که تا پیش از این تنها در مدل‎های بالارده سامسونگ مانند HW-N950 و HW-N850 استفاده می‎شد. به این ترتیب کاربران می‎توانند با استفاده از ساندبار HW-Q70R هم همان صدای کاملا فراگیر و قدرتمند را در همه نقاط خانه تجربه کنند.

از نظر طراحی نیز مدل HW-Q70R در عین قدرتمند بودن، بدنه‎ای بسیار باریک با ارتفاع تنها 59 میلی‏متر دارد که آن را به گزینه‎ای بسیار مناسب برای استفاده در کنار تلویزیون‎های QLED سامسونگ تبدیل می‎کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

19 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش