سامسونگ گلکسی نوت 10 پرچمدار جدید آیفون را شکست می دهد

0
3093
سامسونگ گلکسی نوت 10 پرچمدار جدید آیفون را شکست می دهد

سامسونگ گلکسی نوت 10 پرچمدار جدید آیفون را شکست می دهدکالاسودا- گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 10 با صفحه نمایشی بزرگتر از نسخه قدیمی روانه بازار فروش می شود. در سال های گذشته که کمپانی اپل محصولات خود را با صفحه نمایش هایی کوچکتر از پرچمداران سامسونگ روانه بازار فروش می کرد، این کمپانی کره ای نگرانی خاصی در مورد طرفداران و کاربران خود که صفحه نمایش بزرگ را برای موبایل خود بسیار مهم می دانستند نداشت، اما در سال اخیر قدرتمند ترین محصول آیفون تمام این معادلات را بر هم زد و سامسونگ نیز در تلاش برای برطرف کردن این موضوع است.

در سال جاری آیفون ایکس اس مکس با صفحه نمایشی بزرگتر از پرچمدار سامسونگ روانه بازار شد. این موضوع برای سامسونگی ها بسیار اهمیت دارد زیرا بخشی از کاربران خود را به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت در کنار خود می بیند و اگر این موضوع به همین سادگی رها شود بدون شک این برند کره ای ضرر بسیار زیادی خواهد کرد هرچند که تفاوت 0.1 اینچی پرچمداران این دو برند در حال حاضر نمی تواند تاثیر زیادی روی فروش این دو محصول بگذارد با این وجود باید در نظر گرفت که پرچمدار اپل ابعاد بسیار بهتری در مقایسه با همتای کره ایی خود دارد و سامسونگ همچنان روی ظاهر چند سال اخیر خود تاکید دارد.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پرچمدار جدید آیفون را شکست می دهد

سامسونگ گلکسی نوت 10 برگ برنده سامسونگ خواهد بود

این کمپانی کره ایی قصد دارد سامسونگ گلکسی نوت 10 را با صفحه نمایش 6.6 اینچی روانه بازار فروش کند. این صفحه نمایش به نظر می رسد تنها برای رقابت با برند اپل بزرگتر شده است. این گوشی هوشمند که بدون شک یکی از برترین ها در سال 2019 خواهد بود. حال باید دید سامسونگ از چه ساختاری برای محصول جدید خود استفاده خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ حاشیه های پایین گوشی هوشمند خود را به طور کلی حذف کند و یا این موضوع که سامسونگ نسبت تصویر گوشی خود را با عریض تر کردن صفحه نمایش تغییر می دهد یا برنامه خاصی برای این اتفاق دارد.

شاید تنها مورد که امکان وقوع آن بسیار کم یا بهتر بگوییم غیر ممکن است استفاده از این کمپانی کره ای از ظاهر گوشی های آیفون است که در حال حاضر تمام برند های چینی از این ظاهر برای محصولات خود استفاده می کنند. بریدگی صفحه نمایشی که در گوشی های اندرویدی کاربرد خاصی ندارد و تنها برای بزرگتر کردن صفحه نمایش از این روش استفاده می کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ گلکسی نوت 10 می تواند موفقیت های بیشتری به دست آورد؟

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها