سبقت گرفتن سامسونگ و هوآوی در فروش از اپل

0
883

بیشتر گوشی‌های هوشمند دنیا متعلق به این ده کمپانی است. در این مطلب با ده کمپانی سازنده گوشی‌های هوشمند آشنا می‌شوید که در سال 2019 بیشترین گوشی هوشمند را به فروش رساندند. طبق معمول سامسونگ در صدر است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، به نظر می‌رسد در مقایسه با سال گذشته، تعداد گوشی هوشمند کمتری در سال 2019 به فروش رسیده است. براساس آمار سرویس نظارت بر بازار کانترپوینت، بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در مقایسه با سال گذشته 1٪ کاهش یافته است. با این وجود، شرکت‌ها از طریق فروش گوشی‌هایشان میلیاردها دلار به دست آورده‌اند.

رتبه اول: کمپانی سامسونگ Samsung

سامسونگ با تصاحب 20 درصد از سهم بازار در رتبه اول قرار دارد. غول فناوری کره جنوبی 296.1 میلیون تلفن را در سال 2019 به بازار عرضه کرد.

رتبه دوم: کمپانی هوآوی Huawei

در رتبه دوم غول فناوری چینی با 16 درصد از سهم بازار قرار گرفته است. هوآوی در سال 2019 تعداد 238.5 میلیون تلفن هوشمند را در سراسر جهان فروخته است.

رتبه سوم: کمپانی اپل Apple

شرکت اپل با 13 درصد سهم در بازار سوم شد و در سال 2019 تعداد 196.2 میلیون آیفون در جهان را به فروش رسانید.

رتبه چهارم: کمپانی شیائومی Xiaomi

در رده چهارم، شرکت فناوری چینی شیائومی با کسب 8 درصد سهم بازار، تعداد 124.5 میلیون دستگاه را فروخت.

رتبه پنجم: کمپانی اوپو Oppo

اولین شرکت گروه BBK در این لیست با 8 درصد سهم بازار Oppo است. اوپو 119.8 میلیون تلفن هوشمند را در سال 2019 به بازار عرضه کرد.

رتبه ششم: کمپانی ویوو Vivo

بعد از کمپانی Oppo دومین شرکت گروه BBK با 8 درصد سهم بازار، شرکت Vivo است که 113.7 میلیون گوشی هوشمند را در سال 2019 به فروش رسانده است.

رتبه هفتم: گروه لنوو Lenovo

در رتبه هفتم، گروه لنوو که مالک بخش گوشی‌های موتورولا نیز است با سهم بازار 3٪ قرار دارد. این شرکت چینی 39.6 میلیون تلفن هوشمند را در سال 2019 فروخته است.

رتبه هشتم: کمپانی ال جی LG

ال جی با 2٪ سهم در بازار، جایگاه هشتم را به دست آورده است. غول فناوری کره جنوبی 29.2 میلیون گوشی هوشمند را در جهان فروخته است.

رتبه نهم: کمپانی ریلمی Realme

جدیدترین برند موجود در لیست ریلمی است که دارای سهم در بازار 2٪ بوده و رتبه نهم را به دست آورده است. شرکت فناوری چینی 25.7 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در سال 2019 به بازار عرضه کرده است.

رتبه دهم: کمپانی تکنو Tecno

با داشتن سهم در بازار 1٪، شرکت تکنو در انتهای لیست پرفروش ترین کمپانی‌های سازنده‌ی گوشی‌ هوشمند در جهان قرار دارد. این شرکت 21.5 میلیون تلفن هوشمند را به سراسر جهان عرضه کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها