بررسی متداول ترین مشکل سرعت شارژ شدن باتری گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

0
1035
بررسی متداول ترین مشکل سرعت شارژ شدن باتری گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی اس 9 پلاس را می توان یکی از برترین پرچمداران گوشی های هوشمند سامسونگ دانست. این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع 15 واتی بهره می برد و بخش باتری یکی از برترین ویژگی های این محصول به شمار می رفت، با این وجود قصد داریم به بررسی متداول ترین مشکل سرعت شارژ شدن باتری گلکسی S9 Plus سامسونگ بپردازیم.

به طور کلی متداول ترین مشکل سرعت شارژ شدن باتری گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ مربوط به خاموش بودن قابلیت شارژ سریع است، این قابلیت به سادگی در اختیار کاربران قرار می گیرد  و می توان آن را فعال و غیر فعال کرد. در ادامه قصد داریم نحوه فعال کردن این قابلیت در بخش تنظیمات بپردازیم.

فعال کردن قابلیت شارژ سریع

برای فعال کردن قابلیت شارژ سریع وارد بخش تنظیمات می شویم. در این بخش، گزینه باتری را انتخاب می کنیم تا قابلیت هایی که در اختیار شما در بخش باتری وجود دارد را مشاهده کنید.

در این بخش گزینه شارژ سریع یا همان Fast Charging را فعال کنید تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید، در صورتی که علاقه دارید سرعت شارژ شما معمولی باشد و نیازی به شارژ سریع ندارید می توانید این قابلیت را غیر فعال کنید.گوشی هوشمند گلکسی اس 9 پلاس را می توان یکی از برترین پرچمداران گوشی های هوشمند سامسونگ دانست

با استفاده از این روش اگر مشکل سرعت شارژ شدن باتری گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در بخش تنظیمات باشد برطرف می شود، در غیر این صورت باید برای پیگیری این موضوع به واحد خدماتی های شرکت سامسونگ مراجعه کرد.

گوشی هوشمند گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ از باتری 3500 میلی آمپری لیتیوم یونی بهره می برد، این گوشی هوشمند همانطور که بیان شد قابلیت شارژ سریع 15 واتی و همچنین شارژ بی سیم را در اختیار کاربران قرار می دهد و به طور کلی در بخش باتری یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی که قصد داشتن یک گوشی هوشمند با باتری بسیار خوب را دارند محسوب می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها