ویژگی های سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت چیست؟

0
918
ویژگی های سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت چیست؟

انتظار می رود که مایکروسافت لپ تاپ جدید به نام سرفیس لپ تاپ 3 خود را به زودی رونمایی کند. از زمان انتشار آخرین لپ تاپ از اکتبر سال پیش زمان زیادی گذشته است وبه نظر می رسد که مایکروسافت برنامه هایی برای لپ تاپ جدید خود دارد.

سومین سری از محصولات سرفیس

بسیاری سرفیس لپتاپ را نمونه بارز یک نوت بوک می دانند زیرا از یک سو وزن بسیار کمی دارد و در سوی دیگر طراحی باکیفیتی برای آن در نظر گرفته می شود. این نوت بوک به عنوان یک دستگاه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس معرفی شد و سبد محصولات سرفیس بیش از پیش دوچندان شد. اما سومین لپ تاپ مایکروسافت از سری سرفیس چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟

سومین سری از محصولات سرفیس

حذف حاشیه ها و حفظ ظرافت

انتظار نداریم که طراحی اولیه این لپ تاپ تغییر کند. تیم تحقیقاتی مایکروسافت ممکن است سخت روی این کانسپت طراحی جدید لولاهای این لپ تاپ کار کند. این ویژگی بی نظیر می تواند از مواد فابریکی برای بهتر کار کردن لولا بهره مند شود. حاشیه های بزرگ حذف می شوند و از نظر ظرافت نیز استایل لپ تاپ قبلی حفظ می شود.

ویژگی های سخت افزاری جدید

اما چیزهایی که در این لپ تاپ ارزش بررسی دارد، ویژگی های سخت افزاری مانند انتخاب تراشه است. وفاداری مایکروسافت به تراشه سیلیکون اینتل ممکن است مجددا تحت بررسی قرار گیرد. یک لپ تاپ سرفیس با پردازنده جدید و ارتقا به پردازنده Whiskey Lake یا Ice Lake اینتل، افزایش مزیت های گرافیکی یا ترکیبی از هر دو ، صفحه نمایش با وضوح بیشتر، یک کانکتور Thunderbolt 3 و چند ویژگی دیگر را برای نسل بعدی سرفیس لپتاپ انتظار داریم. مایکروسافتی ها در تلاش هستند تا یک مدل برجسته را باری دیگر به سبد محصولات خود بیافزایند.

ویژگی های سخت افزاری جدید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها