سرمایه‌گذاری 7.2 میلیارد دلاری شیائومی در 5جی، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا

0
177

شیائومی در 5 سال آینده 7.2 میلیارد دلار در 5 جی، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از زد دی نت، کمپانی چینی شیائومی برای 5 سال آینده حداقل 50 میلیارد یوان (7.2 میلیارد دلار) در 5 جی، هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیاء (IoT) سرمایه گذاری خواهد کرد؛ زیرا این کمپانی سعی دارد از این طریق و به صورت کاملاً سالم به رقابت با سایر برندها بپردازد.

Lei Jun بنیانگذار شیائومی در نامه سال جدید خود به کارمندانش در WeChat، از 5 سال آتی به عنوان سال‌های دستیابی به موفقیت‌های شیائومی یاد کرد و گفت: امسال سال بحرانی و مهمی برای این شرکت خواهد بود تا در جهت پیشبرد گوشی‌های هوشمند و به کارگیری AIoT (هوش مصنوغی + اینترنت اشیاه) موفق شود.

این شرکت مستقر در پکن که در ابتدا قصد داشت حدود 10 میلیارد یوان در طی 5 سال آینده به 5 جی، AI و IoT اختصاص دهد، اما هنگامی كه برای اولین بار ایده “All in AIoT” را در اوایل سال 2019 اعلام کرد، تصمیم گرفت كه سرمایه گذاری خود را بیشتر كند.

Lei گفت: “در عرصه” 5جی + AIoT  “، ما حداقل در پنج سال آینده حداقل 50 میلیارد یوان سرمایه گذاری خواهیم کرد “. وی در ادامه اعلام کرد که معتقد است استراتژی جدید به “پیروزی مطلق در تمام سناریوهای هوشمند” تبدیل خواهد شد.

Lei در اولین روز کاری سال 2020، تاریخ 2 ژانویه، با آغاز سال دهم  شروع فعالیت شیائومی از زمان آغاز به کار از “رکورد بی سابقه” شیائومی در فروش بیش از ده میلیون تلویزیون هوشمند در سال 2019 نیز خبر دارد.

در این نامه همچنین اعلام شده است که شیائومی قصد  به خدمت گرفتن Chang Cheng یکی از روسای بخش تجاری Lenovo چین را دارد؛ لی افزود که این شرکت به استخدام استعدادهای برجسته از سراسر جهان بسیار علاقه مند است.

Lei Jun گفت:

من از همه کارکنان شیائومی  می‌خواهم كه پنج دستورالعمل را رعایت كنند ، اینكه با كاربران خود دوستانه رفتار کنند ، استراتژی مقرون به صرفه را حفظ كنند ، نوآوری‌های را در اولویت قرار دهند ، اصرار داشته باشند كه محصولات با كیفیت را ارائه دهند، و به ذهنیت كارآفرینی و روحیه مبارزاتی خود ادامه دهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها