سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی هواوی در تجهیزات 5G فرانسه

0
450

کارخانه تجهیزات5جی  که در فرانسه بنانهاده شده است، می‌تواند 500 شغل و خدمت را برای بازار اروپا ایجاد کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از zdnet، هواوی اعلام کرد که قرار است بیش از 200 میلیون یورو برای خرید زمین و تأسیس کارخانه جدید در فرانسه سرمایه‌گذاری کند.

این غول تجهیزات ارتباطات از راه دور چینی گفت: این تسهیلات 500 شغل ایجاد می‌کند و سالانه 1 میلیارد یورو ارزش محصول، عمدتاً برای بازارهای اروپایی ایجاد می‌کند. به گفته وی ، این کارخانه مختص تجهیزات 4G و 5G است.

هواوی در این مورد گفت: “به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز تولیدی جهان ، فرانسه دارای زیرساخت‌های صنعتی بالغ و نیروی کار بسیار تحصیل‌کرده است و موقعیت جغرافیایی آن برای هواوی ایدئال است. این کارخانه تولیدی به زنجیره ارزش یکپارچه هواوی در اروپا می‌افزاید ، و به‌روز بودن و قابلیت اطمینان تحویل محصولات هواوی به مشتریان اروپایی را بهبود می‌بخشد.”

ماه گذشته ، بریتانیا تصمیم گرفت مقدار محدودی از مشارکت تجهیزات هواوی را در شبکه‌های 5جی این کشور مجاز کند.

انگلیس اعلام کرد هوآوی مجاز نخواهد بود در امور مرکزی شبکه درگیر شود و یک سقف 35 درصدی برای استفاده از تجهیزات در سایر مناطق وجود خواهد داشت.

به دنبال این تصمیم ، صحبت‌هایی از رد ممنوعیت فعالیت هواوی روی شبکه 5جی استرالیا بیان شد که به‌سرعت توسط پیتر داتون ، وزیر امور داخلی استرالیا رد شد.

داتون گفت که به نفع استرالیا نیست که شبکه‌های مخابراتی خود را به خطر بیاندازد و به سؤالی درباره تجدیدنظر در مورد ممنوعیت تجارت با هواوی با یک سؤال پاسخ داد: “نه ، ما نیستیم”.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها