سرویس آی کلود از دسترس خارج شد

0
957
سرویس آی کلود از دسترس خارج شد

سرویس آی کلود از دسترس خارج شدکالاسودا_ به تازگی خبری در مورد آی کلود منتشر شده است که نشان می دهد این بعضی های بخش های سوریس آی کلود به طور کامل از دسترس خارج شده است.

از دسترس خارج شدن سرویس آی کلود

سرویس آی کلود اپل به نظر می رسد که با مشکلات عدیده ای مواجه شده است و بعضی از سرویس های اساسی این شرکت به طور کامل از دسترسی خارج شده است. امروز بعضی از کاربران گزارش داده اند که برنامه هایی که از سرویس های آی کلود استفاده می کنند مانند یادداشت و Find My iPhone با چنین مشکلی مواجه شده اند. شرکت اپل در صفحه به روزرسانی سیستم های اپل اعلام کرده است که بعضی از سرویس های جهانی آی کلود با مشکلات جدی مواجه شده است. هنوز کسی از مشکل این سرویس اطلاع ندارد و مشخص نیست که این مشکلات به چه دلیل رخ داده است. این مشکلات مدت زمانی قبل هم برای سرویس فضای ابری گوگل نیز رخ داده بود.

اثر گذاری این اختلال در برنامه مختلف سیستم عامل iOS

این از دسترس خارج شدن آی کلود به نظر می رسد باعث از دسترس خارج شدن برنامه های کلیدی اپل شده است که در این بین می توانیم به برنامه های iCloud Backup ، iCloud Drive و برنامه های مختلف اپل از فضای آی کلود استفاده می کنند نیز با مشکل مواجه شده است. برنامه های مانند Find My iPhone و Backup مشکلاتی را کاربران برای این برنامه اعلام کرده اند. در گزارشی اعلام شده است که برنامه های پایه ای iOS مانند سیستم ورود سریع و امن و سینک اکانت های عمومی نیز با مشکلات بزرگتری مواجه شده اند.

سرویس های از دسترس خارج شده iOS

در ادامه تعدادی از سرویس هایی که با این مشکل مواجه شده اند را معرفی می کنیم:

– Backup

– Find My Friends

– Find My iPhone

–  iCloud Account & Sign in

– iCloud Backup

– iCloud Bookmarks & Tabs

– iWork for iCloud

– Photos

سرویس آی کلود از دسترس خارج شد

واکنش رسمی شرکت اپل

هنوز شرکت اپل واکنش رسمی به این موضوع نداشته است و حتی خبری در مورد فضای ابری خود در توییتر یا کانال های رسمی خود منتشر نکرده است. البته باید اشاره کنیم که اپل توییتر خود را هرچند وقت یک بار پاک می کند و دلیلی هم برای این موضوع مشخص نکرده است.

شرکت اپل قطعا پس از این مشکل با خسارات مالی بسیاری مواجه خواهد شد و این موضوع می تواند تاثیر منفی در سهام و حتی فروش محصولات این شرکت داشته باشد.

این مشکلات چند ساعتی می شود که ادامه دارد و اگر هر خبر جدیدتری در این مورد به گوش ما برسد حتما آن را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها