سرویس اپل آرکید هم‌اکنون 100 بازی به اعضای خود پیشنهاد می‌دهد

0
152
اپل آرکید

سرویس اپل آرکید (Apple Arcade) آخرین سرویس ارایه شده توسط شرکت اپل است که برای بازی‌بازان یا گیمرهای موبایلی در نظر گرفته شده است. اپل آرکید با این که در ابتدای راه قرار دارد، اما به نظر می‌رسد که کار خود را خوب و محکم آغاز کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کالاسودا همراه باشید.

اپل با سرویس اپل آرکید برنامه دارد تا یک سرویس اشتراکی را برای بازی‌بازان پلتفرم iOS تشکیل دهد و مردم زیادی را که به صورت روزانه، با آیفون ها و آیپد های خود درگیر و سرگرم هستند، به سمت خود جذب کند. اپل قصد دارد تا این کار را با آوردن بازی های خوب و پر طرفدار به سرویس اپل آرکید انجام دهد تا مردم نسبت به خرید اشتراک این سرویس، ترغیب شوند.

در حالی که شرکت اپل در گذشته اعلام کرده بود که تا فصل پاییز، حدود 100 بازی را به سرویس اپل آرکید اضافه خواهند کرد، هم‌اکنون مشاهده می‌کنیم که آن‌ها موفق شده‌اند تا این کار را انجام دهند. سرویس اپل آرکید، هم‌اکنون 100 بازی منحصر به فرد را به مشترکین خود پیشنهاد می‌دهد که عدد خوب و قابل تاملی است.

به به‌ روزرسانی جدیدی که روز گذشته برای سرویس اپل آرکید منتشر شد، شش بازی جدید به این سرویس اضافه شدند که شامل عناوین Takeshi & Hiroshi و Guildlings و Marble It Up: Mayhem! و Sociable Soccer و Discolored و UFO on Tape: First Contact می شوند. این شش بازی جدید باعث می‌شوند تا تعداد بازی های سرویس اپل آرکید، سه رقمی شود و حالا 100 بازی معتبر و خوب در این سرویس یافت می‌شود. حالا اپل می‌تواند ادعا کند که به قول خود عمل کرده است؛ چرا که آن ها توانستند در اواسط فصل پاییز، تعداد بازی های اپل آرکید را به 100 برسانند.

درست است که اپل با اپل آرکید به یک دساورد خوب و قابل اتکا رسیده اما این روند قطعا قرار نیست متوقف شود و باید منتظر ترفند های جدید شرکت اپل برای جذب مشترک بیشتر باشیم. اپل آرکید هم‌اکنون با قیمت ماهیانه 4.99 دلار به کاربران ارایه می‌شود و برروی تمام پلتفرم های اپل، مانند آی او اس (iOS) و تی‌وی او اس (tvOS) و مک (MacOS) در دسترس قرار دارد. علاقه مندان به بازی های موبایلی یا بازی های سیستم عامل آی او اس، قطعا می‌توانند با پرداخت مبلغ کم و اندکی از بازی های بسیاری که تعدادشان رو به افزایش است، استفاده کنند که پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد.

نظر شما در مورد سرویس اپل آرکید و تعداد بازی های این سرویس اشتراکی چیست؟

منبع: گیمینگ بولت

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها