انتقال سریع فایلهای 100 گیگابایتی با سرویس جدید دراپ باکس

0
259
dropbox-transfer-1

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید فایل یا پوشه ای را با شخص دیگر به اشتراک بگذارید و برای این کار از مواردی مانند دراپ باکس و … استفاده خواهید کرد. سرویس جدید دراپ باکس امکان انتقال سریع تر را نیز فراهم آورده است.

انتقال 100 گیگابایت

سرویس دراپ باکس برای افرادی که خواهان دستکاری فایل ها و ذخیره سازی آنها در یک جای دائمی هستند مناسب است. با این حال دراپ باکس در حال حاضر یک سرویس جدید راه اندازی کرده است که روی انتقال داده ها و نه ذخیره سازی تمرکز می کند. سرویس Dropbox Transfer که نسخه بتای خصوصی آن رونمایی شده است، کاربران را قادر می سازد تا فایل هایی با حجم 100 گیگابایت را با یک بار انتقال به سرعت انتقال دهند.

محدودیت های این سرویس

همانطور که می دانید در به اشتراک گذاری یک فایل یا پوشه از دراپ باکس همگام سازی تغییرات بعدی را نیز مدیریت کنید. بنابراین اگر پوشه ای را به اشتراک بگذارید، می توانید بعدا آن را از دراپ باکس خود حذف کنید، به طوری که گیرنده نیز دیگر به آن دسترسی نخواهد داشت.

این امر در مورد Dropbox transfer دیگر قابل انجام نخواهد بود. در واقع فرستادن یک فایل برای دیگری به گونه ای است که تنها امکان دانلود دارد و در فضای دراپ باکس ذخیره نمی شود و شما نمی توانید چیزی را روی آن حذف کرده و تغییر دهید.

محدودیت های این سرویس

این سرویس جدید دراپ باکس چه زمانی به کار می آید؟

پوشه های به اشتراک گذاشته زمانی مفید است که قصد همکاری روی یک پروژه مشترک را داشته باشید. اما انتقال پوشه ها زمانی مفید است که فایل ها را تنها به منظور ارسال به فردی مانند یک مشتری بدون نیاز به دستکاری ارسال خواهید کرد. این سرویس می تواند فایل ها را تا 100 گیگابایت در طی یک انتقال به دیگری بفرستد. این سرویس به طور قابل توجهی سرعت انتقال بیشتری نسبت به خدماتی مانند Mediafire و WeTransfer دارد.

دراپ باکس تاکنون تائید نکرده است که این سرویس برای کاربران بدون حق اشتراک نیز اعمال می شود یا خیر، اما احتمال دارد که برای کاربران پریمیوم باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها