سرویس پرداخت Facebook Pay برای واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک

0
208
سرویس Facebook Pay

از امروز، سیستم پرداخت جدید فیسبوک با نام سرویس Facebook Pay به‌منظور پرداخت آسان‌تر در برنامه‌های مانند واتساپ، فیس‌بوک، مسنجر و اینستاگرام در دسترس خواهد بود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، فیسبوک امروز یک سیستم پرداخت جدید را راه‌اندازی کرده است که Facebook Pay نام دارد. این برنامه در واتساپ، اینستاگرام، مسنجر و فیسبوک در دسترس خواهد بود و به‌منظور تسهیل پرداخت در شبکه‌ها و برنامه‌های اجتماعی محبوب فیس‌بوک طراحی شده است.

شما می‌توانید برای ارسال پول به دوستان، خرید کالاها و یا حتی اهداء کمک مالی از فیسبوک‌پِی استفاده کنید. این سرویس از کیف پول Calibra و ارز دیجیتال فیسبوک (Libra) مجزا خواهد بود و طبق گفته این شرکت “براساس زیرساخت‌های مالی و مشارکت‌های موجود” ساخته شده است.

این هفته فیس‌بوک از Facebook Pay در مسنجر و در ایالات متحده آمریکا رونمایی می‌کند.

این هفته فیس‌بوک قصد دارد از فیسبوک‌پِی در مسنجر و در ایالات متحده آمریکا رونمایی کند که در ابتدا می‌توان از آن برای انجام اموری مانند کمک‌های مالی، پرداخت‌ها، فروش بلیت، خریدهای درون برنامه‌ای و خریدهای متعدد از صفحات فیس‌بوک استفاده کرد. البته زمان عرضه این سرویس به‌صورت بین‌المللی هنوز مشخص نشده است.

دبورا لیو، معاون بخش بازار و پلتفرم  فیس‌بوک گفت: “با گذشت زمان، ما قصد داریم تا Facebook Pay را در دسترس افراد و مکان‌های بیشتری در اینستاگرام و واتساپ قرار دهیم.”

فیسبوک‌پِی در بخش تنظیمات برنامه‌های Facebook یا Messenger در دسترس خواهد بود و از بیشتر کارت‌های دبیت، اعتباری و PayPal پشتیبانی می‌کند. فیس‌بوک برای پردازش این پرداخت‌ها از Stripe، PayPal و … استفاده می‌کند.

نکته جالب این است که تنها چند هفته بعدازاینکه برخی شرکت‌ها پروژه Libra را کنار گذاشتند؛ این سرویس جدید راه‌اندازی شد.

لیو می‌گوید: ” Facebook Pay بخشی از فعالیت‌های جاری شرکت برای تجارتِ راحت‌تر، در دسترس و امن‌تر کاربران است. ما به توسعه Facebook Pay ادامه خواهیم داد و به دنبال راه‌هایی برای افزایش اعتبار آن نزد کاربران خواهیم بود”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها