سرویس گوگل درایو چیست و چگونه عمل می کند؟

0
310
سرویس گوگل درایو چیست و چگونه عمل می کند؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی سرویس گوگل درایو بپردازیم و این سرویس هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم. قطعا این موضوع می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد.

سرویس گوگل درایو

سرویس گوگل درایو ، سرویس ذخیره فضای ابری شرکت گوگل است اما شما می توانید استفاده های دیگری از این سرویس در کنار ذخیره فایل های خود داشته باشید. شما همچنین می توانید فایل های خود را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید و نیازی نیست که شما و فرد مورد نظرتان حتما از این سرویس استفاده کنید.

ارتقا سیستم بک آپ گیری

شرکت گوگل تصمیم دارد تا سیستم بک آپ گیری خود را بهبود ببخشد تا کاربران بتوانند از تمام سیستم خود بک آپ بگیرند. در حال حاضر شما می توانید یک سری از فایل های خود را کپی کرده و در سرویس گوگل درایو ذخیره کنید. البته شرکت گوگل تا قبل از رونمایی از این سیستم هزاران طرح را مورد آزمایش قرار داد تا این سیستم بدون مشکل در اختیار کاربران قرار گیرد.

شیوه کار گوگل درایو

اساس کار سرویس گوگل درایو این است که شما بتوانید تمام اطلاعات و داده های خود را در فضای ابری این شرکت ذخیره کنید و هر زمان که به این اطلاعات نیاز داشتید با یک کلیک از هر جای دنیا به آن دسترسی داشته باشید. شما همچنین می توانید با هر دستگاهی اعم از iPhone ، iPad ، Mac ، Pc به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. حتی نیازی نیست که شما اپلیکیشن گوگل درایو را در دستگاه خود داشته باشید ، تنها کافی این به آدرس Drive.Google.com مراجعه کنید.نحوه ثبت نام در سرویس گوگل درایو

نحوه ثبت نام در سرویس گوگل درایو

اگر شما جیمیل یا اکانت گوگل داشته باشید یعنی شما همین الان هم می توانید به سرویس گوگل درایو دسترسی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به داخل سایت Drive.Google.com رفته و وارد اکانت خود شوید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که در ابتدا سرویس گوگل به شما 15 گیگابایت فضای رایگان ارائه می کند ولی برای فضای بیشتر شما باید مبالغی را پرداخت کنید.

حداکثر میزان فایل های آپلودی در گوگل درایو

شما می توانید فایل های مختلفی را در این فضا آپلود کنیم و در این زمینه محدودیت هایی وجود دارد که در ادامه به این ظرفیت ها اشاره خواهیم کرد :

– مقالات : این فایل های نباید بیشتر از 50 مگابایت باشند و باید این موضوع رعایت کنید.

– صفحات گسترده : شما می توانید این فایل ها را به صفحات گوگل تبدیل کنید و آن را در این گوگل درایو آپلود کنید.

– فایل های سخنرانی : میزان حجم این فایل می تواند تا 100 مگابایت باشد.

– فایل غیر : میزان حجم این فایل ها می تواند تا 4 ترابایت باشد و این موضوع حتما از سوی کاربران باید رعایت تا آنها بتوانند این فایل ها را در این فضای ابری آپلود کنند.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد سرویس فضای ابری گوگل درایو با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها