سریع‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار موتورولا در سال 2020

0
3273

کمپانی موتورولا قول داد در گوشی‌های آینده خود از جدیدترین پردازنده‌های اسنپدراگون کوالکام استفاده کرده و گوشی‌های سریع‌تری تولید کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Theverge ، موتورولا طی چند سال گذشته هیچ گوشی هوشمند اندروید با مشخصات پرچمدار و برتر تولید نکرده است. اما در جریان معرفی جدیدترین پردازنده‌های کوالکام، این شرکت اعلام کرد که قرار است استراتژی خود را در سال 2020 تغییر دهد.

پیش‌ازاین موتورولا از گوشی Razr مدرن خود با صفحه نمایش تاشو رونمایی کرد؛ اما پردازنده به کار رفته در آن در مقایسه با بهترین و سریع‌ترین گوشی‌های 2019، در رده متوسط قرار دارد.

گوشی‌های آینده موتورولا از پردازنده‌های اسنپ دراگون 865 و 756 استفاده می‌کنند.

Sergio Buniac در صحنه نشست کنفرانس اسنپدراگون در هاوایی گفت: “به لطف فناوری‌های جدیدی که امروز اعلام شد؛ ما محصولات برتری را در اوایل سال 2020 معرفی خواهیم کرد.”

مطالب مرتبط: رونمایی کوالکوم از پردازنده اسنپ دراگون 865 و 765

موتورولا قصد دارد محصولات جهانی خود را با پردازنده 765 (که قابلیت اتصال یکپارچه 5 جی را ارائه می‌دهند) را به بازار جهانی عرضه کند و قول داده است که “سریع‌ترین گوشی با پردازنده Qualcomm” را منتشر نماید. “بنابراین این پردازنده، به طور حتم اسنپدراگون 865 است. موتورولا وعده سرعت 5 جی با بیش از 5 گیگابایت در ثانیه را به حضار داد که بسیار فراتر از چیزی است که در تست‌های واقعی دیده شده است.

علاوه بر این موتورولا در رویداد امروز خاطرنشان کرد که سودآوری این شرکت برای پنج ماه متوالی بسیار زیاد بوده است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد استراتژی فعلی این شرکت – ارائه گوشی‌های رقابتی با قیمت‌های بسیار کمتر از قیمت معمولی پرچم‌داران- در حال جذب بیشتر مصرف‌کنندگان است.

اما به وضوح موتورولا در حال اثبات این مسئله است که ضمن ادامه استراتژی تجارتی خود می‌توانند وارد مسیرهای جدید و نوآورانه‌تری نیز شود. البته انتظار نداشته باشید که این گوشی‌های رده بالا با قیمت معمولی گوشی‌های این شرکت وارد بازار شوند. باید تا اواخر فوریه و زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل صبر کنیم تا اطلاعاتی بیشتری در مورد خط تولید جدید موتورولا به دست آوریم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها