سفر هواوی به برزیل؛ فوتبالی ها گوشی تولید می کنند؟

0
435
سفر هواوی به برزیل؛ فوتبالی ها گوشی تولید می کنند؟

سفر هواوی به برزیل جدی خواهد شد.حدود 4 سال پیش کمپانی هواوی از بازار کشور برزیل خارج شد و به نظر می رسد این کمپانی چینی قصد دارد پس از یک بازه ی 4 ساله به بازار این کشور قدرتمند دوباره وارد شود. در کنار این موضوع اخباری وجود دارد که به نظر می رسد هواوی قصد دارد برخی از محصولات خود را در کشور برزیل تولید کند.

کمپانی هواوی در سه ماه اول سال جاری توانسته رشد فروش بسیار خوبی به دست آورد و رقیب جدی خود یعنی کمپانی اپل را کنار بزند، هواوی قصد دارد برای بهبود شرایط خود در ماه های آینده فروش گوشی های خود در بازار های خارجی گسترش دهد، یکی از مهم ترین بازارها کشور برزیل است. هواوی در هفته جاری گوشی های هوشمند هواوی پی 30 لایت و همچنین پی 30 پرو را در این کشور آمریکای جنوبی رونمایی کرد و به نوعی این موضوع خبری برای بازگشت هواوی به برزیل تلقی می شود.

تا 4 سال پیش هواوی در این کشور به ارائه و خدمات اپراتورها مشغول بود و زیر ساخت های این کشور را پشتیبانی می کرد، با این وجود در سفر و همکاری های هواوی با کشور برزیل به نظر می رسد این بار برند مشهور چینی قصد دارد فروش گوشی های هوشمند خود را در این کشور گسترش دهد. در کنار فروش گوشی های هوشمند کمپانی هواوی برنامه ی بسیار خوبی برای این منطقه دارد و به نظر قصد دارد برخی از گوشی های هوشمند خود را در این کشور تولید کند، این موضوع بدون شک روی فروش گوشی های هواوی در این منطقه تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.سفر هواوی به برزیل جدی خواهد شد.

علت سفر هواوی به برزیل ؛ چهارمین بازار پرفروش گوشی های موبایل

نکته جالب در مورد کشور برزیل این موضوع است که آن ها چهارمین بازار پرفروش گشی های هوشمند را در اختیار دارند. بر اساس گزارشات IDC، فروش گوشی های هوشمند در سال جاری این کشور رشد خوبی خواهد داشت و کسب و کار فروش این محصولات در این منطقه یکی از پیشرفت های مهم این قسمت از آمریکای جنوبی است.

کشور برزیل به عنوان بزرگترین کشور آمریکای لاتین از نظر اقتصاد شناخته می شود، بر اساس اطلاعات موجود صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات برزیل در سال جاری رشدی در حدود 4.9 درصد به دست خواهد آورد. فروش گوشی های هوشمند نیز در این کشور رشد خیره کننده ای خواهد داشت و باید شاهد رشد 18 درصدی این صنعت باشیم.

در مورد اینکه چه زمانی ساخت برخی از گوشی های هوشمند هواوی در برزیل آغاز می شود هنوز اخباری وجود ندارد و باید منظتر خبرهای رسمی در مورد این کمپانی چینی باشیم که چه زمانی این رویداد را آغاز خواهد کرد، رویدادی که می تواند به بخشی از تاریخ این کمپانی مشهور چینی و کشور برزیل تبدیل شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها