سلامت روان ترامپ آنلاین بررسی شد

0
444

سلامت روان ترامپ آنلاین بررسی شد

کالاسودا_انجمن روانشناسان آمریکا در یک طرح آنلاین به بررسی سلامت روان دونالد ترامپ پرداختند. طرحی که هدف اولیه آن، تصویب اختلال روانی دونالد ترامپ به شکل رسمی بود.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا  در فضای مجازی منتشر شده است،انجمن روانکاوی آمریکا به بیش از ۳۵۰۰ عضو خود در سراسر کشور پیغام داده تا هر آن چه در خصوص وضعیت روانی ترامپ به ذهنشان می رسد برای وبسایت آنلاین این انجمن ارسال کنند.

این سامانه آنلاین جمع آوری اطلاعات که تا کنون با استقبال بسیاری از کاربران از سراسر ایالت های آمریکا رو به رو شده، با هدفی بلندمدت فعالیت می کند.اما بد نیست در کنار این خبر نگاهی به اختیارات قانونی انجمن روانکاوان آمریکا داشته باشیم . این انجمن از سال ۱۹۶۴ روی قانونی کار کردند که به Goldwater معروف شد.

Goldwater از جایی مشهور شد که نتایج یک نظرسنجی حاصل از پژوهش روی هزار بیمار روانی را منتشر کرد. این نتایج شامل برخی نام های مشهور و شناخته شده سیاسی هم می شد. برای مثال بری گلدواتر نامزد حزب جمهوری خواه جزو افرادی بود که از دید این انجمن پیشرو به عنوان یک بیمار روانی ارزیابی شده بود.

نتایج رسمی این بررسی ها بعدها در سال ۱۹۷۳ در مجله رسمی آکادمی انجمن روانشناسان آمریکا منتشر شد و جالب تر این که قانونگذاران در همان سال طرحی را پذیرفتند که بر اساس آن، هر فردی که به لحاظ  روانی فاقد صلاحیت تشخیص داده می شد، از گردونه رقابت های ریاست جمهوری اخراج می شد.

اکنون و با گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی از آن تاریخ،دونالد ترامپ آماج حملات و انقادات کوبنده انجمن روانشناسان قرار گرفته است. این بار حملات انجمن روانشناسان یک هدف سنگین تر را دنبال می کنند.هدفی که پیش از هر چیز بر ساقط کردن ریاست جمهوری ایالات متحده از قدرت تاکید دارد. باید دید این تلاش آنلاین روانشناسانه چه پیامدهایی خواهد داشت. گرچه ارزیابی های اولیه سلامت روان وی را در وضعیت نسبتا قابل قبول طبقه بندی کرده اند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها