سنسور کیفیت هوای داخلی uHoo

0
345

کالاسودا – آلودگی هوای شهری که به معضلی گسترده تبدیل شده سبب شده که بسیاری از مردم و سالمندان در منزل بمانند.

اما ماندن در داخل و هوای داخل منزل نیز تضمینی بر پاک بودن محیط و تنفس سالم نیست. دستگاه هایی مانند سنسور کیفیت هوای داخلی uHoo میتواند به تصفیه و پاکسازی هوای محیط زندگی شما کمک کند. این گجت دارای ۸ سنسور است و الودگی ها و ذرات سمی محیط و مواد الرژی زا شناسایی کرده و به خود جذب میکند.

این سنسور درجه هوا، میزان رطوبت، دی اکسید کربن، VOC، فشار هوا، مونوکسید کربن و اوزون را نشان میدهد. گجت uHoo علاوه بر اینکه به شما می گوید کدام یک از این موارد بیش از حد مجاز است، راهکاری نیز برای حل آن ارائه می دهد.

برای مثال ممکن است پیشنهاد کند که هوای داخل نامطلوب است و اندکی پنجره ها را باز بگذارید یا میزان استفاده از پاک کننده های شیمیایی را کاهش دهید یا اسباب بازی های کودکان و وسایلی که روی انها غبار گرفته را بشویید.

بعلاوه اپلیکیشن این گجت امکان دسترسی به تمام اطلاعات شما از جمله اندازه گیری و تاریخ را فراهم خواهد کرد. شما میتوانید تاثیری که این پیشنهادها برا فعالیتها و عادات رفتاری و سلامتتان دارد را ببینید.

برای استفاده از این گجت تنها کافیست که ان را به پریز برق متصل و با اپلیکیشن برنامه موبایلی اش همگام کنید. گجت uHoo ، گجتی ایده آل برای فضای داخلی ، اتاق خواب کودک، اتاق نشیمن ، اتاقهای هتل و دفاتر کار است.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید