سه محصول جدید نانو به بازار می آید

0
1225

محصولات نانویی از جمله ایرانی هاست که روزانه بر تعداد آنها افزوده می شود و حالا قرار شده که محصول جدید ابتکار دانشمندان ایرانی در زمینه نانو او هم مانند محصولات دیگر وارد بازار شود.

به گزارش خبرنگار کالاسودا فناوری نانو در تمام زمینه ها به کار می آید و حالا قرار شده محصولات جدید در زمینه های ویژه به تکمیل روند باقی محصولات نانو در بازار افزوده شود در همین زمینه ۳ قرارداد تجاری سازی محصولات نانو به امضا رسیده که بر اساس این قراردادها کامپوزیت دندانی نانو هیبریدی اولین محصول نانویی است که به فروش خواهد رسید.

همچنین قرارداد فروش انحصاری در زمینه باند و گاز برای نانو ذرات گیاهی آنتی باکتریال نیز امروز امضا شده تا این محصول هم راهی بازار شود.

سومین قرارداد در این زمینه مختص فروش صنعتی محصول آنتی بلاک ویژه میان فناوران نانو و صنایع است که موجب فروش این محصول خواهد شد.

این قراردادها در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نانو به امضا رسیده که پیش از آن هم تفاهم نامه های دیگری در زمینه این فناوری را شاهد بوده است. از جمله تفاهم نامه هایی که در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نانو به امضا رسیده می توان به راه اندازی دفتر همکاریهای علمی و فناوری در زمینه نانو بین ایران و عراق اشاره کرد که امروز به ثبت رسید.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نانو از روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران راه اندازی شده و تا فردا یکشنبه ۲۱ مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان است. همچنین گره خوردن فناوری نانو با صنایع مختلف موجب شده که روزانه تعداد زیادی از است مسئولان از نهادهای مرتبط با صنایع متفاوت صنایع دفاع، نفت و نیرو نیز از این نمایشگاه بازدید کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها