سوال روز ؛ کاربران گوشی های iPhone در دنیا چه تعداد هستند؟

0
1221
سوال روز : کاربران گوشی های iPhone در دنیا چه تعداد هستند؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تعداد کاربران گوشی های iPhone بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه و جذاب باشد.

رکوردشکنی شرکت اپل در میزان تعداد کاربران گوشی های iPhone

جدا از کاهش فروش گوشی های iPhone شرکت اپل که در چهار ماه اخیر با آن مواجه شده است ، این شرکت امروز اعلام کرده است که تعداد کاربران گوشی های iPhone در جهان حدودا 900 میلیون دستگاه است. این اولین باری است که شرکت اپل چنین اعداد و ارقامی را اعلام می کند و جالب تر اینکه وقتی دستگاه هایی مانند اپل واچ ، iPad ، iPod و مک را به این اعداد و ارقام اضافه کنیم به عدد حیرت انگیز 1.4 میلیارد دستگاه می رسیم.

رشد میزان تعداد کاربران نسبت به سال های گذشته

برخلاف گوشی های iPhone ، اپل تصمیم گرفته است که تنها میزان گوشی های فعال را در این شمارش قرار دهد. به نظر می رسد که تعداد تمام گوشی های شرکت اپل در دوازده ماه گذشته حدود 100 میلیون افزایش پیدا کرده است. این تعداد گوشی نسبت به سال 2016 حدود 40 درصد افزایش یافته است. به دلیل افزایش میزان درآمد شرکت اپل ، آنها تلاش کرده اند تا میزان سرویس دهی و سخت افزار و نرم افزار خود را نسبت به گذشته ارتقا دهند. البته باید این موضوع اشاره کنیم که در چند ماه اخیر میزان فروش گوشی های iPhone کاهش پیدا کرده بود.رکوردشکنی شرکت اپل در میزان تعداد کاربران گوشی های iPhone

محصولات آینده شرکت اپل

حالا در سال جدید شرکت اپل تصمیم دارد تا میزان فروش محصولات خود را افزایش دهد. اگرچه پیشبینی ها نشان می دهد که میزان فروش محصولات شرکت اپل از ماه آپریل بهتر خواهد شد. اخیرا هم خبری منتشر شده که نشان می دهد شرکت اپل روی نسخه جدیدی از iPad ، iPad Mini 5 و AirPods بوده و می خواهد باز هم بازار را به خود اختصاص دهد. احتمال دارد که به زودی شاهد سرویس استریم اپل نیز باشیم.

پیشبینی های آنالیزور معروف

اگر تمام این آنالیزها درست صورت بگیرد احتمالا میزان کاهش فروش 29 درصدی شرکت اپل در سه ماهه اول به 14 درصد در سه ماهه دوم خواهد رسید و این موضوع می تواند نگاه دنیای تکنولوژی را دوباره به شرکت اپل جذب کند. قطعا نیمه سوم و چهارم برای شرکت اپل رویایی خواهد بود و مشکلات اخیر این شرکت در چین به پایان خواهد رسید.

شرکت طی ماه اخیر و اواخر سال 2018 با مشکلات و مسائل بسیاری مواجه شده بود و همین مساله حتی روی فروش محصولات جدید این شرکت هم تاثیرگذار بود. قطعا مساله ای شرکت اپل شدیدا به آن توجه خواهد کرد این است که دوباره روند فروش خود را به حالت صعودی برگرداند. شکی نیست که شرکت اپل باز هم طی ماه های آینده خبرساز خواهد شد. خبرهایی که می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند.

باید دید که در نهایت چه اتفاقی در زمینه فروش محصولات شرکت اپل و همچنین تعداد کاربران این شرکت خواهد افتاد.

نظر شما در مورد میزان کاربران گوشی های iPhone چیست؟ آیا شما هم از کاربران iPhone هستید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها